Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zpověď M. M. M. Bohu III
Autor: romann (Občasný) - publikováno 6.6.2001 (00:53:03), v časopise 6.6.2001
Tvoje duše pláče po tom aby jí Bůh dal požitky po kterých touží. Proto jsi ke Mě přišel! Vy Mě můžete žádat o co chcete. Máte právo žádat o cokoli, ať je to podle vás hříšné nebo ne a ať to skrýváte za náboženství nebo ne. Já o vašich záměrech vím. Když chcete sex, tak sex, když Boha tak Boha, když odpuštění tak odpuštění. Ale vždy žádejte co v nitru chcete. Bůh nesoudí. To vy sami, pokud si myslíte, že žádáte to co nemáte, a to co děláte je špatné. To Boha uráží, když lžete, skrýváte, nedůvěřujete. A tak je to s tím tvým sexem. Žádáš to po Mě, ale ve skutečnosti si myslíš, že je hříšný. Máte právo na všechno, ale na všechno jsou zákony, všechno má svou cenu. Když skočíte nahoru, dopadnete na zem. Pád na zem ale není Boží trest. Jen následek akce. Povoleno je všechno. To, že něco božské síly povolí nebo ne není následek Boží vůle ale toho, že jsi se rozhodl jít k Bohu. Tím se změnila realita, nikoli, že kdybys neposlechl, hřešil bys proti Bohu. Člověk může hřešit jen proti svým plánům. Boha ranit nemůže. Ani ho nechápe. Ty skutečně nevíš kdo On je. Už zase myslíš na tu svou milosrdnou soucitnou ženu, která je samo dobro. Bůh ti nezakazuje, abys měl takové představy, ale Bůh to není. Ale užívej si těch představ jak chceš, sám víš jakou radost a potěšení ti přinášejí. Nezahrávej si s tím co neznáš. Já už se postarám, abys skutečně Boha poznal. Jen říkej co chceš, v každém okamžiku buď upřímný. Dělej to, co ti dělá největší radost. Hlavně se nemodli když nechceš, podívej jak ti povinná návštěva kostela zošklivila Boha. Zkoumej to, co ti vlastně dělá největší radost. Zjistit, co opravdu chceš, je důležité. Poznat, jaký jsi.
Tak je to správné, teď vidíš co vlastně chceš. Chápeš, že jsi hříšník, uvědomuješ si svou prázdnotu a ubohost. Přestáváš toužit po hříchu, uvažuješ, zda by se dalo žít bez něj lépe, to je dobrý start. To je ta chyba v sexu, člověk se při něm uzavírá před Bohem. Místo aby se mu oddával pod hvězdami s božím požehnáním, aby Boha zapojil jako svědka a patrona svých milostných her, oddává se mu buď v bahně, nebo se před Ním uzavře v domě a mísí sex s různými zkaženostmi svého nitra. Ti kteří si myslí a cítí, že sex je hřích, hřeší každou chtivou a smyslnou myšlenkou, kterou takto zrazují Boha, a každý akt lásky je pro ně smilnění s ďáblem. Prohřešek je tím vážnější, čím více na svém názoru lpí. To je právě chyba lidí, kteří pro svoje zlo, nechali sex jako snadnou kořist ďáblu. Ptáš se, kolik procent lidí bere sex vědomě nebo nevědomě jako hřích ? Sedmdesát procent. Jak víš, sex je nejčastější závislost lidí, ať si to uvědomují nebo ne.
Nevěra a promiskuita symbolizují touhu po smilnění se zlem, opuštění Boha kvůli dobrodružství, sobectví, radost ze svého ega, chamtivost. Cítím ji jako hladového ducha, který nemá pokoje. Kolik žen jsem měl, kolik jsem jich okouzlil natolik, že zpité vášní a touhou mi podlehly, jak jsem obdivuhodný a důležitý, že mi dali to co jiným nedávají. Kolik mužů po ní jistě dychtilo a až mě se to podařilo, naplnit její i moje vášně, společně hřešit a ublížit jejím a mým partnerům.... Jak je to směšné a ubohé, když se dozvíš pravdu o co opravdu šlo. Jen o nadřazení nad ostatní.
Budu tedy mít dobrý vztah k partnerkám? Je příliš dětský a naivní. Víc než opravdové lásky je tam láska k tvým představám. To bude později vadit, budeš schopen milovat jen ty představy, a tím vlastně sebe. Podobáš se dítěti, které pláče, že mu rodiče nedali hračku. Neví ale, že si ji nezaslouží, dostane ji jako odměnu za vykonanou práci. My ti ale pomůžeme.
Mám jet do Medžugorje? Za tou Pannou Marií ve skutečnosti zas a jenom hledáš ženu. Byla by to taková komedie, z hlediska Boha by to působilo směšně. Ona je, a nepiš bohužel, sexuální symbol. Mnoho lidí by s ní chtělo žít. Ona je symbol nenaplněné a zidealizované touhy. Tvoje nitro se zase zdráhá, a bojí se vyznání pravdy, holé pravdy tvých pravých úmyslů. Co je špatného, milovat čistou a nezkaženou ženu? Říkám ti to jako Bůh, že spousta lidí by s ní rádo spalo. Ne, neurážíš Boha, jen říkáš pravdu. Ty vaše romantické představy zahalujete touhou po Bohu. Máte málo mateřské lásky Boha, nemůžete se Ho nabažit z toho, co dostáváte. Takovýto vztah k Panně Marii ale člověka trestá. Ne proto, že uráží Pannu Marii nebo Boha, ale že je lživý.
Člověk si myslí, že vztah k ženě má být vždy cudný a sex je hřích. Nejstrašnější na tom není nečistota, ale že mi to nechcete říct. Myslíte si, že jsem krutý Bůh, kterému nelze říci nejtajnější emoce. Nelze Mu říci vše, protože by vás potrestal. Tato myšlenka je ale ďábelská. Jen mi to říkej jako dítě, které ještě nezná pojmy dobro a zlo. U Boha není dobro a zlo, jen čistota. Zlo je tam, kde chybí spontanieta. To že se odsuzujete za sex symbolizuje, že popíráte sami sebe a odsuzujete se. Jen to smutně dokazuje vaši vinu. Myslíte si, že jste hříšní a nemáte právo na svoje potřeby. Myslíte si, že se s tím pocitem viny nedá nic dělat. Bůh nesoudí, pro každého má jen Radost.
K Panně Marii se správně dokáží modlit jen malé děti, pro které je ona matkou, ach jak je krásná a naplňující čistá modlitba dítěte k ní. Modlitba dospělých je poskvrněna buď vinou, nebo neschopností přijmout ji jako matku, jako skutečnou matku a to nejen v duchovním smyslu. Myslíte si, že Bůh jen trestá a je dobré s ním být zadobře a vyznávat mu oddanost jako nějakému zlému šéfovi.
Mnoho vašich sexuálních představ je poskvrněno zlými sklony. Proto lžete. Tak byste totiž symbolicky vyjadřovali, že chcete poskvrnit čistotu. Z očistou je nutné začít. Jen sebrat odvahu a jít k lékaři. Vyznávejte to co cítíte, vyznávejte opravdově, aby vaše láska byla čistá abyste byli nevinní a mohli se jí znovu oddat.
Takoví lidé si myslí, že sex je hřích. Opuštění ale zůstat nechtějí, proto si někoho najdou. Berou-li, ale sex jako hřích, i jejich partner je potom hříšný, je zrcadlo jejich hříchu a kazí to takto vztah. Stejně nevraživě a nepřátelsky, jako se chovají ke svému hříšnému nitru podobně se chovají i k němu.
Ďábel lidem našeptává, že jsou již tak vinní, že Bůh je nemůže očistit, již na Něj nemají právo. Leda s Ním mohou jednat jako pokoření, ponížení. Myslí, že nemohou s Bohem jednat jako s milujícími rodiči, které si dokážou představit, ale jen jako s pyšným otrokářem. Boha berou jenom jako představu, jako emocionální prostředek k utišení. Představu, jež sice nemění a neovlivňuje život, ale pomáhá zbavit se starostí. Marie učí lásce a kdybyste byli čistí, mohla by učit i sexu. Ať to přijmeš nebo ne, Panna Maria byla vlastně sexuální symbol minulých dvou tisíciletí. Nyní je symbolem jiná, prolhaná, intrikářská, chtivá, zahalená v požitcích a penězích (Madona). V minulé době Panna, nyní děvka.

M. skutečně s Bohem hovořil channelingem.


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Martina - 30.3.2002 > romann > "jen Mistr může učit dobře své žáky, neb každý z jeho žáků může dojít na zcestí..."
<reagovat 
františek (Občasný) - 6.6.2001 > Romanne, Bůh je neosobní.
<reagovat 
romann (Občasný) - 6.6.2001 > je i není, hovořím s Ním už 8 let, něco o tom vím. Jak jsi na to prisel ty? Ostatně Mojžíš a Mohamed s Ním také hovořili a mnoho křestanských svatých. Máme právo hovořit se svým Stvořitelem.
<reagovat 
Anicka (Občasný) - 7.6.2001 > roam - dodatek: ...a mam vzdycky pravdu a nepokousej se ji zpochybnit, jinak s Tebou zatocim, Co reknu, jako kdyby rekl Buh... ba ne jako, to rekl Buh ;)
<reagovat 
romann (Občasný) - 8.6.2001 > to pravil kdo? Mag, věčný mág, ale má to marný....
<reagovat 
Anicka (Občasný) - 9.6.2001 > ne, tak na me pusobi Tve prispevky. Sice to nikde nerikas, ale zaroven to tam proste vidim. Stejne jako kdyz jsi mi kdysi napsal, ze me budes ucit a ja kdyz rekla, ze se nenecham, tys napsal BUDES MUSET. Tohle pusobi uplne stejne...
<reagovat 
romann (Občasný) - 11.6.2001 > nepochopilas to, děvo lepá. my všichni se musíme učit, to je vůle Absolutna a to jsme i My v naší podstatě... Jisté je, že mluvím trochu drsněji, to mé spodní části se dostávají ke slovu, pardon, za rok to bude lepší.
<reagovat 
 Golden Norek (Občasný) - 18.6.2001 > romann> Nech absolutno na pokoji a nežij dále v klamu, že tvé články někomu otevírají náhled. Už, jsi někdy slyšel o egu, ego?
<reagovat 
 Golden Norek (Občasný) - 18.6.2001 > Anicka> Souhlasím, částečně určitě, co se romannova působení zde týče. Jeho články na mne působí po jistém směru velmi nesmlouvavě, jako vystřižené ze sektářského čtrnáctidenníku. A to rozhodně není o poznání, poznání je o vysvobození se z pout, nikoliv upadnutí do dalších. Postrádám v jeho článcích pokoru, zato autoritativnosti je tam dost. To snad není správné. S obsahy jeho článků se nechodí na veřejnost! Myslím, že romann svým působením tu háže stín na nejjedinečnější možnost lidského zrození.
Nakolik tě mystika, či jak to mám nazvat zajímá? Jaké autory čteš? Samozřejmě, že je to osobní záležitost, takže jak chceš. Já čtu Tomášovy, Sogjala Rinpočeho a trochu i Goldsteina. Moc mi ovšem chybí vytrvalost.
Připadá mi, že tvé prvotní působení v této sféře proběhlo pod vlivem romanna. Pravý učitel není autoritativní, chlubivý a neskromný. Do toho romann moc nepasuje. Neznám tě, ale o takového jedince, jako je romann, bych už nikdy ani nešekrtl, smířil se s tím co bylo a ani bych neodpovídal na jeho pokusy o rozšiřování autority. S pozdravem Petr
<reagovat 
romann (Občasný) - 19.6.2001 > -hochu, tys neslyšel o temné noci duše? Nevíš, jak to s člověkem cloumá? Mystika není selanka, ale desetiletí bolestivých procesů a mystických stavů a vyrovnávání se s ezoterickou jinakostí Boha a života samého. To psala už sv.Tereza z Avily před lety. Číst si o mystice není mystika. Navíc nejsem učitel, ale žák božské síly.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter