Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
POHÁDKA NA DOBROU NOC z kolekce Mrtví by neměli vstávat z hrobů
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
prymytyf (Občasný) - 29.6.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 29.6.2005 > prymytyf> Díky moc, jenom změnim název nepřijde mi moc zdařilej.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 29.6.2005 > !!!
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 29.6.2005 > Lumig> 

Když já nevim co !!!


<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 29.6.2005 > Dam zpravu
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 29.6.2005 > Je to výborné.
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 29.6.2005 > fungus2> Děkuju.
<reagovat 
celej on (Občasný) - 29.6.2005 > Panečku to je ale pohádka. V tom je opravdu všechno. Hezký, trochu na zamyšlení a s tvým poctivým koncem.

Nemám co dodat...
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 29.6.2005 > DondedoG> Ó děkuji, takže tudy asi cesta...
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 29.6.2005 > Rony Rubinek> To nevím ale ty tvé konce mě vždycky odzbrojí...jdou absolutně mimo moje vypočítávání. Nemůžu říct, že bych někdy tušil, jak to dopadne.
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 29.6.2005 > DondedoG> Poklona.
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 29.6.2005 >  Pěkné. Takové něžné.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 29.6.2005 > fanýs> Ano, já jsem vůbec přes ty něžné horory :-)) Díky.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 30.6.2005 > Rony Rubinek> Přesně tak, představuji si Vás jako něžné milé děvče.
<reagovat 
poel (Občasný) - 2.7.2005 > to není něžný horror
to je tou
básnickou řečí.. _:-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 2.7.2005 > poetor> 

No...děkuju ti, ale já jsem něžná, fakt!!!!!!!


<reagovat 
poel (Občasný) - 2.7.2005 > pochybovati o tom,
bych si v životě nedovolil
a ten je přeci
jeden z nejtěžších !!!!!!!!!!_:-)
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 2.7.2005 > Ach ta nesnesitelná lehkost bytí!
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 3.7.2005 > Čtenář asi ne, ale já asi jo.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 3.7.2005 > 4-5

předposlední odstavec to posral

nemám rád dovysvětlování, čtenář není vůl
Body: 4
<reagovat 
 Valin (Občasný) - 7.7.2005 > Emmet_RAY> Asi záleží na čtenáři. Některý je vůl a některý ne. Tvoje kritika Rony mi přijde přehnaně zaujatá. Neměla bych nic proti vyjádření názoru, ať s ním souhlasím nebo ne, ale proti způsobu, jakým ho prezentuješ. Je to zbytečně útočný a sprostý!  
Body: 5
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 7.7.2005 > Valin> myslim, že je ti po tom velký hovno ;-))

nikdo tady nikoho nenutí k nějakému uniformnímu stylu vyjadřovaní, anžto je to každýho věc
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 7.7.2005 > Emmet_RAY> Podívej, já bych to tak neřešila. Valin mě má ráda, myslí to dobře, vždycky za ní budu stát. Ty mi zas dobře radíš, já tě beru v pohodě, mě se to nedotýká, naopak jsi docela vtipnej a přímej, čehož si vážim. Jestli jí to vadí, tak ti napsala, od toho tu je ta reakce na reakci, bránila mě, mě to těší. Z tvých kritik se nehroutim, to dobře víš, posouvaj mě dál, Valin mě zas podporuje, což mě posouvá taky dál, takže se nechte žít a tim pádem mě nechte tvořit. Já se to potřebuju naučit, i když to třeba pro tebe nebude nikdy košér, já sama uznam, kde je můj vrchol. Tady ještě ne, ještě tomu něco chybí, i když Valin má pravdu, musela jsem to vysvětlit aspoň sama sobě, ale zas jsem se přiučila. Použiju tvou výtku v nové povídce, bude to risk, uvidim, jak se budete tvářit.
<reagovat 
 Valin (Občasný) - 8.7.2005 > Emmet_RAY> 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 8.7.2005 > Valin>  :-)))Ty jsi prostě úžasná! :-)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter