Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
budoucnost
Autor: MPosp (Občasný) - publikováno 29.6.2005 (08:59:37), v časopise 4.12.2005

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář PájaB - 29.6.2005 > Trošku to vypadá, že radši skočí z okna než aby se vdala:-)
<reagovat 
gongey (Občasný) - 29.6.2005 >

s ohledem na to, že je to jistě momentka, tak super! :o )

každá trochu jiná fotka ze svatby vítaná.


Body: 5
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 29.6.2005 > Zde jsi dokonale zachytil mou největší noční můru :-))
Body: 5
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 29.6.2005 > Rony Rubinek> Díky za názor ... jako přímý účastník pochopitelně znám skutečné emoce, ale přišlo mi, že v tom momentě je i něco víc, že by to mohlo oslovit i jinak
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 29.6.2005 > MPosp> Samozřejmě, já to myslela z legrace, do svatby se neženu. Ale ta chvíle je něžná, plná obav, očekávání, možná trocha smutku...z obrázku to dýchá, ale vždyť ty to víš, fotíš dobře, mam tvoje fotky ráda.
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 29.6.2005 > Rony Rubinek> Díky!
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 29.6.2005 > Rony Rubinek> safra.. jakto, že nejsi vdaná? ;-)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 29.6.2005 > Emmet_RAY> Čekala sem na tebe brouku :-))
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 29.6.2005 > a já se z náhledu těšila na zátiší s kočkou sedící na opěradle židle a koukající k oknu :))
ale potěšila mě.. nemá tradiční šaty a na hlavě zupa věneček (z kopretin? a živy?)
ja jestli někdy svatbu, tak bez toho velkého a mi nemilého humbuku, tradic a pravidel a s kytkou či věnečkem z kopretin! ;)
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 29.6.2005 > Mishka>  ... http://mposp.ebe.cz/Rep/050625/480_8058.html
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 29.6.2005 > Mishka> chlapa mas?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 29.6.2005 > MPosp> díky. v kombinaci se zbylými fotkami dostala tahle pro mě větší šmrnc. taková "odjinud" :)
Body: 5
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 29.6.2005 > Mishka> tamto je normální repo z události ... tuhle jsem si ulovil pro sebe
<reagovat 
Sniper (Občasný) - 29.6.2005 > Nemám co dodat. Atmosféra něžně sálá z fotky, je z ní cítit, jak zvláštní, lehké napětí, tak i neuvěřitelný klid, rozvážnost, radost a smíření.
Body: 5
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 29.6.2005 > Je to nebanální zachycení nesčetněkrát kýčovitě foceného tématu. Krása.
Doporučil 
<reagovat 
 toono (Stálý) - 29.6.2005 > Natasha_> souhlas az na to sluvko nebanalni.. je nake pridlouhe..
<reagovat 
 Natasha_ (Občasný) - 29.6.2005 > toono> Slůvko není podstatné, hlavně že v myšlence se shodnem.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 29.6.2005 > Natasha_> 

ech, no.. asi jsem se vyjadril presprilis slozite..


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 29.6.2005 > Natasha_> nápověda diváků... Tonda Ti chtěl naznačit, že je to BANÁLNÍ zachycení nesčetněkrát.... (přidlouhé slůvko = škrtnout v něm NE)
nejsi tu zdá se moc častým hostem, neznáš-li Tonoovo chování a jeho smysl pro tragikomedii ;)
<reagovat 
 Natasha_ (Občasný) - 29.6.2005 > toono> ....nebanánově :)
<reagovat 
 Natasha_ (Občasný) - 30.6.2005 > Mishka> Aha. Díky za překlad. Toona opravdu neznám, leda jeho fotky...a takto zakuklený nesoulas jsem skutečně nerozklíčovala.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.6.2005 > Natasha_> "Toona opravdu neznám,.."
Šťastná to žena!!!! ;)
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 1.7.2005 > o cem asi devce premejsli ... namet na roman, napada me tisisc a jedna veci .... jedna z nejlepsich fotek svatby, jakou jsem kdy videl ...ve sve jednoduchosti a naznacich ... inspirujici fotovypoved ))))))))))))))))))))
Body: 5
<reagovat 
mariaana (Občasný) - 10.9.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter