Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Chcete upgradovat svou psychiku?
Autor: romann (Občasný) - publikováno 9.6.2001 (00:25:03), v časopise 9.6.2001
Popíšu svou osvědčenou metodu : kroužím vědomím po kružnici , začnu před nosem, jedu dolů do krku a pak do hlavy. Pořád se nic neděje. Jak se blížím do třetího oka, začíná to váznout, nejde to dopředu, musím to protlačovat. Po pěti vteřinách už to dost bolí a za dalších pět jsem už unaven a trochu rozhozen. Co se stalo? Budím tak své zaostalé části do vyššího výkonu, jako bych jim zvyšoval taktovací frekvenci na několikanásobek. Ta bolest je vlastně reakce na průtok transformační energie, proměnil jsem část spodků, ale úbytek energie způsobí únavu. Nejlíp k tomu poslouchat dobrou meditační hudbu, ta vlastně dělá setting, vybuzuje nás jít Tam, je to dokonalá sugesce.
Jiným se musí tato energie proměnit v události života, takhle ji dostanete přímo a naplno. Nepřehánějte to, stejně vámi bude protékat ve dne i v noci. Mystika je dlouholetá práce plná extatických stavů. Únavy i bolesti a to se nedá změnit. To popsala už sv.Tereza z Avily. Upgradovat váš počítač také něco stojí. Napište co to dělá s vámi.


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář světelná bytost - 9.6.2001 > Prober se... jsi mimo... jsi ve slepé uličce.
Body: 1
<reagovat 
čtenář ferda - 10.6.2001 > sex je taky dobrej!
budím své zaostalé části k většímu výkonu!
<reagovat 
fénix () - 11.6.2001 > já osobně jsem se svou psychikou docela spokojená.
<reagovat 
romann (Občasný) - 11.6.2001 > fénix- správně jako v té písni - aká som, taká som, pre seba dobrá som.
<reagovat 
Anicka (Občasný) - 11.6.2001 > Terezko, Terezko, co robis... potes koste
<reagovat 
Mari (Občasný) - 29.6.2001 > Zkusím to a uvidím . . . Přinejmenším to bude menší zátěž než na LSD.
Body: 5
<reagovat 
romann (Občasný) - 4.7.2001 > ten potřebuje dobrý setting...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter