Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ty a já
Autor: Majka (Občasný) - publikováno 9.6.2001 (13:11:06)
Jsem malá mořská víla
a ty jsi Romeo.
Každý jsme miloval,
něco se semlelo.

Já jsem jen pro prince,
ty patříš Julii,
noty nám neladí,
drobné jsme propili.

Život je pohádka,
zavřená za vrátka,
princi se ztratili,
nenajdeš Julii.


Poznámky k tomuto příspěvku
R.Samildanach (Občasný) - 9.6.2001 > Hezké. :c)
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 9.6.2001 > Nekomplikovane pekne.
Body: 5
<reagovat 
Annca () - 9.6.2001 >
Body: 3
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 9.6.2001 > Teda Majko... nic ve zlým, ale tak dobrý jsem to nečekal :)
Neukecanejch básniček je dneska málo.
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 9.6.2001 > Ahoj Majko. Nezlob se na mne, ale já prostě musím napsat horší kritiku. Už vzhledem k předchozím... I když jde samozřejmě jen o můj osobní názor.
Jde o to, abys třeba s radostí neposlala uvedenou básničku do nějakého časopisu, kde bys pak byla nemile překvapena. Lhát Ti prostě nechci.
"Každý jsme miloval" - je trochu zvláštní (asi je myšleno "Oba jsme milovali"). Druhá sloka by byla možná v pořádku.
"princi se ztratili," bych spíše (běžněji) viděl jako "Princové se ztratili". Princi na koních. Princové na koních. I když je pravda, že lze psát muži i mužové.
"už nenajdeš Julii." rytmicky nesedí. Tedy vzhledem k napsané větě předtím. Jedině snad " x x se ztratili, nenajdeš Julii".
Ahoj a moc se na mne, prosím, nezlob.


Body: 1
<reagovat 
majkytka (Občasný) - 9.6.2001 > (= nemám slov)
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 10.6.2001 > docela souhlasím s kstk. "každý jsme miloval" mi přijde jako celkem nesmyslné spojení a "princi se ztratili".... to je sice po mluvnické stránce snad správně, ale rozhodně bych dala přednost variantě princové... krom toho už trošku omleté téma nijak originálně zpracované
Body: 1
<reagovat 
Majka (Občasný) - 10.6.2001 > díky za reakce.
"každý jsme miloval" -měla jsem na mysli,že jsme sice milovali, ale každý svým způsobem.
"princi se ztratili"-ano, je to neobvykle,ale jinak by to nesedělo do počet slabik :).
"už"- ano, to tam nemělo být. Omleté téma- to možná ano.:)

<reagovat 
temnota (Občasný) - 10.6.2001 > líbilo se mi to, je to krátké jednoduché, hezké a rytmické. Noa tak moc bych si nebrala to "každý jsme miloval", to se mi líbí a princové taky...
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.6.2001 > Líbí se mi Majko, že je to jak říká Farářskej neukecané, ale na druhou stranu Ti hodně vybočuje rytmus rýmů té básničky...
Body: 3
<reagovat 
Vea (Občasný) - 11.6.2001 > Mně se to zamlouvá, nevaděj mi "každý" ani "princi" a líbilo se mi tam i to "už nenajdeš Julii" -->přišlo mi to jako taková tečka spojená s povzdechnutím za vcelku vtipným textíkem... Rytmus nerytmus, dobře se mi to četlo... :)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter