Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Svatí bojovníci z kolekce Pákistán
Autor: Petr (Občasný,Redaktor) - publikováno 26.5.2008 (09:23:20)
následující v kolekci>


Petr (Občasný,Redaktor) - 26.5.2008 > fí ha ... děkuji za reakce :o)

árte ... viděl bych to spíš ... v náklonu :o))) což se ode mě dá čekat :o)))

Mbonita ... no ... asi rok a půl zpátky jsme se odstěhovali od mešity, kde mi jejich božské hlásání ve smyslu "miluj bližního svého" připomínalo spíš projevy nejmenovaného německého říšského vůdce ...

Janele ... se mi jednou stalo, když jsem čekal na letišti na kolegy, že tam přijela skupinka, řekl bych, pobudů v šusťákovkách ... čekal jsem, že to budou běženci z afghoše, a ejhle ... byl to světový kriketový tým :o)))

Lian ... děkuji ;o)

Thilia ... přijeď ;o) svíravý pocit ve střevní soustavě Ti tu způsobí i místní strava :o)

bída ... děkuji :o)

ferdusor ... no nejvtipnější mi přijde, když nás na letišti Heathrow kontrolují "opálenci" s dlouhým vousem (stejně jako strýček na fotce), zdali nejsme teroristi ... bohužel už jsme na Heathrow v roce 2006 skejsli s Lian o pár dní déle kvůli útokům "britských občanů pákistánského původu" na letiště ... a pak se angličané diví, že jim kdosi chce vyhodit do vzduchu letiště, když je téměř celé pod dozorem přistěhovalců ...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Petr
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 1 2 3 4 6 7 (8) 9 10 11
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter