Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí "Trest smrti. -...jen zákony Boží jsou věčné; zákony lidské mění se s pokrokem, a budou se měniti stále, až přijdou v soulad se zákony Božími..." z kolekce A. Kardec, The Spirit\\\\\\\'s book
Autor: dr. Wojtek (Občasný) - publikováno 14.4.2009 (17:12:53)
další>


 anae (Občasný) - 16.4.2009 > Zeanddrich E.> 

to je právě ten boj nejen Čechomora, mezi idealismem a materialismem, mezi životem pozemským, nyní nebo chápáním života jako sled životů, reinkarnací podle toho, jak člověk v daném životě žil ... zda uvěřit ve vyšší spravedlnost nebo se spolkem Sisyfem věřit jen tomu, co je víceméně prokazatelné ... je moc krásné říkat, byl to osud, to,  že pedofil zneužil mládě, které ještě nic nezažilo, bylo důvěřivé, že ukončil brutálně život, který ještě pořádně nezapočal, že ten ukrutný nemocný připravil nepředstavitelná muka jeho matce, která se nejspíš bolestí pomátla, když si představovala, jak skončil její krásný, v bolestech porozený nevinný syn a zvolila také smrt ... v takových případech dle své přirozenosti - a jsme zvířata, která se umí rozzuřit ... při představě pedofila, jak vráží svůj pyj do zadečku tříletého chlapečka, působí mu nepředstavitelnou bolest a pak ho rdousí ... by se člověku chtělo na takovou zrůdu skočit a roztrhat ji na kusy, jako spravedlivá šelma zařvat - tenhle zmetek nemá právo žít ani sekundu; nenechat ho, aby ani náhodou nemohl takovou věc zopakovat ... jsem na cestě, ale v současné fázi jsem stále ještě přesvědčena, že v jistých případech by vrazi měli být usmrceni, nijak humánně. Jsi si opravdu jist tím, co mi tu tak moudře radíš? Jsem opravdu tak nerozumná, že v soucitu nad mukami nevinných bych se smrtí zrůdy souhlasila? Skutečně? Upřímně? Nebo mne poučuješ z toho mi tak známého pohledu všeznalého a všechápajícího moravského katolíka? ......... Už dr. Wojtek mi říkal - co vy  můžete vědět, to JÁÁÁÁÁÁ !!... pak se člověk od katolicismu zase rychle odvrátí .. nedostatek pokory před názorem druhého z pozice jisté náboženské platformy mne upřímně řečeno někdy až děsí...

a roztrpčuje.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli anae
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 1 2 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 (75) 76 77 78 79 80 81 82 83
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter