Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí "Trest smrti. -...jen zákony Boží jsou věčné; zákony lidské mění se s pokrokem, a budou se měniti stále, až přijdou v soulad se zákony Božími..." z kolekce A. Kardec, The Spirit\\\\\\\'s book
Autor: dr. Wojtek (Občasný) - publikováno 14.4.2009 (17:12:53)
další>


 Sallybill (Občasný) - 27.4.2009 > anae> 

  Myslím, že jsi k Zeanddrichovi zbytečně přísná. Že si všímáš povýšenosti a pýchy, jsem si všimnul, také jsem si všimnul, v této diskusi, že pravdu znáš, ale zřejmě je  v rozporu s tvým citovým prostředím. Píšeš, jak by se mělo zacházet s vrahem a voláš po lásce a toleranci. Jak to lze funkčně skloubit? Možná bys do toho měla vložit víc poctivosti a vyřadit ze svých myšlenek formulaci "měli by se". Zkus si představit, že jsi to ty kdo bude popravovat. Co myslíš, že uvidíš? Nebo se můžeš vcítit do role člověka nespravedlivě odsouzeného na smrt, ať už omylem, nebo zvůlí. ...nebo se spravedlivě pomsti (příležitostí budeš mít jistě dost) a užij si ten pocit, určitě tě to pohne v před. Souhlasím s tebou, že cestu má každý vlastní. Tvrdíš, že směřuješ k pravdě, ale tam přeci směřujeme všichni. Logicky lze soudit, že mnozí jsou před tebou a mnozí za tebou. Pokud ti někdo zepředu podá ruku, nezaslouží si nic než poděkovat, ačkoli on o to nestojí. Spíš stojí o sdílení, protože čím blíž jsi k poznání, tím jsi osamělejší.

  Ještě k těm popravám ...a Boha klidně vynechme. Samotná existence toho slova v jeho významu, předpokládá dva názory: ano, či ne (nevím není názor) a teď se ptejme: Je změna ano v ne známkou pokroko, nebo úpadku? Pokud dojde ke změně názoru jednotlivce, dochází k tomu obapolně, tedy mění se ano v ne stejně jako ne v ano?

  Poprava je násilné usmrcení. Pokud to odmítám, odmítám jakékoli násilné usmrcení, pokud to připouštím...

    A na závěr. Věříš to mu, co jsi napsala, dobrá tedy Zeanddrich je pyšný ...a ty ochotná zabíjet. Chceš abych ti to věřil, nebo mi odpustíš trochu shovívavosti?

Pokud jdeme správně, sejdeme se mezi rovnými. Tak zatim páčko a nashle


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Sallybill
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 1 2 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 (75) 76 77 78 79 80 81 82 83
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter