Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Řeka
Autor: jaxxana (Občasný) - publikováno 2.10.2009 (08:07:05)


rohe (Občasný) - 6.10.2009 >

jo to může být, že je koryto mělké a voda zahnívá, to samozřejmě, ale to už je o lidské rase, která je už taková sama od sebe a pokud voda zahnívá i ostatních oblastech života nebude tomu jinak i v umění. Někdy i z nářečí vznikne něco svébytného, něco co bez znalosti školní latiny nechá vypučet originalitu a pohrává si s jazykem zcela neformálně a odhaluje zcela nové prostory jež je možné zahlédnout. Jinak také sdílím to co vyjádřil Towasch a sice jakousi nechuť z líbivosti a přehnané estetizace čehokoli- takový konceptuální postoj kdy je myšlenka více než obrazově sladké klišé.. ale uvědomuji si, že tento menšinově asketický postoj je možný sdílet jen ve světě, kdy kolem nás je koryto zaplněno tím druhým (kýčem).. a (my) prožíváme onu slast jít proti proudu a zakoušet jedinečnost.. bohužel si také často neuvědomuji jak je plavba proti proudu výrazně závislá na proudu jako takovém a to je to co jsem říkal již prve.. kýče je třeba,- a není co na něm měnit, jedině nějakou sociální revolucí a to jsou vše utopie..


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli rohe
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter