Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Artfull
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 12.7.2017 (23:25:09)


 Čtenář - 20.7.2017 > čtenář> Nejde o Stratila jako o člověka, třeba to bude i hodnej pán, jde mi o to, koho představuje. Vygoogloval jsem jeho práce a to je přesně to současný zlo. I kdyby ti ten člověk zachránil život, tak kromě lidské cti existuje i umělecká čest a ty bys neměl mít právo oslavovat jeho tvorbu pokud ji plně neuznáváš. A pokud ji plně uznáváš, pak seš debil a já nemůžu brát tvoji práci vážně - to je zase moje umělecká čest. O fetu se bavit nebudeme, souhlas, ale kdybys trpěl jak si myslíš že jsi trpěl, tak by ses nikdy nesral do galerií ani se nemotal kolem těch šašků. Protože pokud existuje jediný místo kde dneska za žádnou cenu nenajdeš umění, tak to není peklo ale galerie současnýho umění. Naivnější by snad už bylo hledat svobodu za mřížema.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter