Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Artfull
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 12.7.2017 (23:25:09)


 čtenář pozér - 21.7.2017 > čtenář> Vzpomínám že v Nechovejte se tu jako doma příteli Kundera citoval co konkrétně chtěl Kafka spálit. Už nevím co to bylo, ale nebylo to všechno dílo. No ale to je mimo téma. Promiň to jsem přehnal že tvoření v izolaci jsou pozérský kecy, jen mi to od tebe přišlo jako taková převzatá fráze, něco podobného jako že umění musí bolet a tak, nemám důvěru k takovým řečem. Souhlasím že obraz může ba musí diváka zasáhnout, vyprovokovat vnímání, nebo si můžeme pomalu nacházet vrstvy, co všechno je řečeno, skryto... Nejde mi to vystihnout, pro mě je umění o neoddělitelnosti i třeba protichůdných emocí, nevím jestli tragédie je to jediné přirozené. Možná ano, ale taky je tragédii snazší vytvořit a za to se může skrýt halda pozérů ale myslím že je to vždycky nějak poznat kdy je člověk upřímnej a kdy je tragickej na efekt. Nicméně jsem zjistil že peklo se maluje líp než nebe, hrůza snáz než štěstí. Nevím čím to je. Ale taky proto může být větší výzva zkusit udělat něco s "optimističtějším" vyzněním než "přirozenou" tragédii. Uvědomění že život nemá smysl je osvobozující a zároveň je to důvod proč si ten smysl setrvale vytvářet. Navíc že život nemá smysl si může říct až ten kdo už je opravdu svobodnej, nic a nikdo ho nesvazuje, takže se pak může cítit ještě svobodnější a že vlastně může cokoli.

Taky nedokážu ani nechci dělat s nikým společnej obraz, ale pokud je někdo schopnej tvořit s někým jiným a mimoděčně se inspirovat při práci tak je to úžasný pokud z toho něco vznikne kde se ta vzájemná energie nebo přenos projeví. Navíc to rozpoložení v jakým maluješ se mění taky v souvislosti se vznikajícím obrazem. Není mi jasný proč by jakýkoli rozpoložení mělo být lepší nebo horší než nějaké jiné. Taky mi přijde normální že u jednoho autora se něco ozývá víc než u druhýho, někdo má "přirozenou" tragičnost, jinej třeba dětský zaujetí, jinej tajemství a kdovíco.

Jsem se moc rozepsal, to se omlouvám. Jenom poslední věc, nemůžeš oddělovat život od tvorby, takže pokud myslíš že je v pořádku se jít nějak estrádně bavit a pak před obrazem jako najednou budeš vážnej, tak to mi zrovna jako upřímný přístup nepřipadá.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter