Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Artfull
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 12.7.2017 (23:25:09)


Pollock (Občasný) - 21.7.2017 > přesně ta poslední věc shrnuje celé to ctenářovo snažení a nepochopení ..je to asi tak - cítíš se mnohem víc jako Pollock než já který jsem si dovolil za jeho jméno schovat ..ale nic netvoříš takže sice přesně víš jak umění vzpadat nemá ale už si tak docela nejsi jistý jak vypadat má ono se neco co neexistuje docela těžko představuje že? no jenže ty nejsi schopný to udělat jsi něčím svázaný za to mluví tvoje komenty a já bych ze zkušenosti podotkl že jsi nejspíš na nečem závislý ale to neříkám proto že bych se tě chtěl snadno zbavit jako to děláš ty mě..já se dost snažím přečíst mezi řádky o čem mluvíš a vidím že ti chybí to základní - dualita - nejsi schopný dělat cokoliv smysluplně nejsi schopný určit kmitočet - frekvenci pochopit to co sice myslíš že jsi už pochopil ale chybí druhá srana mince - tvorba nevíš jaké to je jak vznikají zázraky nikdy jsi u toho nebyl štítíš se jít do galerie štítíš se umělců na školách doslova je ti zle z každého kdo se vymezuje nebo se snaží tvořit proti pravidlům přesto k tomu nabádáš tovuj vlastní vnitřní schizofrenní svět se v tom motá a jediný čím to všechno dokážeš vyjádřit je slovo nebo v tomto případě internet a jeho anonymita to je jasný kámo proto mluvíš o izolaci a tvorbě v izolaci nic o ní nevíš a přitom o tom mluvíš to je kámen úrazu tvoje slabý místo..kdybys to zažil jako já věděl bys co to píše někdo přede mnou že naonec stejně natáhneš ruku o pomoc o poslední ránu z milosti ale od společnosti to cos nikdy nečekal že přestoře nezávislý na všech a zvyklý všehno dělat sám a po svým nakonec nemáš pro koho tvořit ..a i kdyř ti n tom nezáleží nemáš pro koho pro co žít..v takových klíčových momentech přijde pravá pokora a taperve jsi ochotný odložit všechno oblečení a stanout nový nahý před širokou veřejností před světem a životem ..ztratíš strach a všechno tomu podobné nic tě netíží a teprve jsi připravený začít znovu a jinak a to je okamžik ve kterém většina umělců odchází - umírá protože si uvědomí ten vzácný čas který měli vlastně jen "přežívali" i když tvořili proto Kafka chtěl spálit všechno stejně tak Klíma a nespočet malířů a jiných umělců - to je v pořádku to byla tvorba z nouze ..bez východiska..velmi kvalitní protože ze života ale bez potřebné oné duality to je to velmi podstatné slovo které už hraničí s hermetikou a jinými naprosto neuchopitelnými vecmi v životě člověka ..
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Pollock
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter