Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rectangle
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 1.10.2017 (11:22:09)


 čtenář Lugones - 5.10.2017 > čtenář> Hlavně neopustit to svoje pracně vybudovaný divadýlko, on pak ten pojem realismus ve smyslu reality dostává docela konkrétní obrysy a už se přibližujeme tomu čeho se vlastně tak bojíš. Podívej jak jen urážíš, poskytl jsem spoustu námětů k diskuzi, občas jsem se do tebe taky trefil uznávám, je však za tím obsah, pravdivý obsah, a ty se jen uplakaně vztekáš. Pak ale nelez na net, nepublikuj studijní práce pod kterýma se omluvíš s tím že to není tvoje hlavní dílo a nezapomeneš poznamenat že "Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku". Seš pokrytec, hraješ si na frajera který jde z kůží na trh ale pokud ti člověk nemaže med kolem držky jak bys chtěl tak brečíš citlivej umělče, jsi malý ufňukaný děcko který je nasraný že mu dospělej vysvětlil že už by měl dospět, však se vztekej dál, stáhni se do ulity a za půl roku tady publikuj další sračky, tentokrát tě už nechám bejt, to ti slibuju, moji pozornost si dále nezasloužíš, stejně vím že to sem dáváš jen kvůli mně, ale já svoje názory neměním, víš proč? Protože mám pravdu. A dělej to takhle stále dokola dokud nechcípneš, do toho jednou za pět let teploušskou výstavu kam přijdou jen tvý kámoši a ze soucitu ti řeknou že tvoříš dobře. A až jednou budeš chtít posunout svoje hranice, spolkni vlastní hrdost a znovu si přečti moje příspěvky. Až se očistíš tak si v tom mym plevelu třeba najdeš nějakou tu rozumnou výzvu a tvoje ego ti dovolí ji sportovně zkusit, však nemáš co ztratit, já výsledek vidět nepotřebuju.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter