Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.10.
Brigita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rectangle
Autor: Pollock (Pravidelný) - publikováno 1.10. (11:22:09)


 bernhard (Nový) - 6.10. > čtenář> Nádhera, už útočíš i na moji matku, k tomu bych se nesnížil ani já, a to jsem opravdu velký ksindl. Na tebe se přesto člověk nemůže zlobit protože působíš jako křeček kterého šťouchám prstem do bříška jen pro svoji zábavu. Vztekáš se a zalamuješ ručičkama a nožičkama protože víš že jsem kápnul na nerv pravdy. Ale tu svoji povrchnost neodkopeš ty břídile, protože takhle tlustou vrstvu nezvedne ani sopečné zemětřesení. Je fakt že jsem už teď trochu v rozpacích asi jako když po mně patnáctiletej kluk hodí míč a já nevím zda ho máš násilně převychovat anebo dělat že je vše v pohodě protože už z dálky vidím že je mentálně postižený. Soucit příteli, to je to co ve mně tvoje umění, tvoje kecy a tvoje osobnost vyvolává. Van Gogha odkopla štětka která byla těhotná s jiným, frajerka špinavá a zavšivená, řekla Vincentovi že ne že nemá šanci, on ji chtěl živit a mít s ní další děti. Dostal dýkou do srdce, bez metafory, přesto se vzchopil a dělal nové co si nikdo před ním nedokázal ani představit, v dopisech se sice odvolával na své vzory, přesto dřel v nejistotě do té míry že mu pak historici přisuzovali roli šílence. Ty seš oproti němu malé rozmazlené retardované dítě které pláče protože mu z huby vypadl dudlík, a když mu ho máma vrátí zpátky do pusy, brečí ještě víc, tak mu ho zkusí naopak vytáhnout jenže dítě brečí třikrát tak víc dokud svým řevem nedonutí matku aby se probudila ze snu ve kterém zavraždila svoje dítě protože moc křičelo. Tvorba v izolaci - už jsem ti o tom psal, je to jako genetika, buď jsi k samotě předurčen nebo ne. Většina lidí se samoty děsí, proč? Protože když je člověk sám, musí být bezvýhradně sám se sebou - a s nikým jiným, tudíž nekompromisně přichází nuda (bolest). To znamená, pokud člověk stojí za hovno, potom když je v izolaci je nucen se válet ve vlastních sračkách. Pro tu ilustrativní lepší půlku společnosti bude samota s přibývajícím věkem stále menším zlem, však proč jsou staří lidé tak klidní i když už nikoho nemají? Přitom 99% mladých by se v podobné situaci okamžitě bez rozmyslu zabilo protože jim k tomu velí jejich mentalita. Když má někdo dlouhodobou zkušenost se samotou, přestává od lidí cokoliv očekávat, protože si uvědomuje že by od nich nemohl něčeho získat, ví že až na vzácné případy nepotká nic jiného, než velmi defektní exempláře lidské povahy kterých je lepší vůbec se nedotýkat. Většina lidí je hnůj, já stojím výš a vím to, o opaku mě nikdo nepřesvědčí, člověk by snad ale raději nevěděl a zařadil se do stáda když vidí ty tupé a spokojené ksichty kteří si libují v ničem, v abstrakci asi jako ty. Techniky jsi vymyslel, ano. Jsou tvoje vlastní, ano uznávám. Sice na základu Boudníkovy tvorby což je v pohodě, to je vývoj, ale van Gogh narozdíl od tebe tu techniku aplikoval do té podoby, ve které si z ní mohli cizí lidé něco vzít. To je to čemu já říkám konkretizování abstrakce - uvědomuješ si abstrakci nebo koncept, ten ti umožňuje zpracovávat city a emoce. Zároveň si však uvědomuješ svůj intelekt - ano, to nudné, fakta, svoje trapné názory na svět, objektivní lítosti a vzpomínky ze svého života, to všechno je důležité a každý to máme v paměti, proč? Možná proto, že by to tam mělo být. Stejně jako bez výzvy a upozornění spolupracuje levé hemisféra mozku s tou pravou, tak by měla pracovat jedna část uměleckého vědomí s tou druhou a ten výsledek by to měl odrážet - realismus a abstrakce, současně. Na tom konkrétním poměru nezáleží, můj odhad např. na tvoji práci "1" pod přezdvíkou mgrart co jsi tu nahrál je cca 15% realita, zbytek abstrakce. V poho, nikdo neříká že to má být pade na pade, chce to jen poslouchat vlastní instinkt, pokud věříš že bys měl jet na 100% abstrakci tak jeď, já si však myslím že vzhledem ke svému technickému potenciálu máš na lepší výsledek. Baví tě technologie? Tak dej ty barevný sračky a matrice kterýma se roky pyšníš, dej to na tři krát dva metry, poser se a sestroj novej lis jako pan Tesla šokoval svými vynálezy, nebo to nějak poskládej, potom si pohraj s vlastníma pigmentama a hlavně aplikuj obsah ze svýho života. Totiž, tím kdy ztvárňuješ figurky, kdy vybarvuješ postavičky vymyšlené nebo skutečné, tak přitom podvědomě reflektuješ svoje pocity - a to je to co chceš, nechat emoce je v pozadí, v nevědomí, protože potom mohou být nejsilnější. Realismus je tu od toho aby odvedl pozornost od emocí, potom abstrakce nejvíce vynikne. Potřebuješ sám sebe donutit vyprávět příběh jako starej dědek, čím senilnější dědek a jednodušší příběh, tím lepší, na ten se však plně soustředit a skutečně se ho snažit odvyprávět, ve vší počesnosti co se týče řemesla (zde si ber inspiraci od architektů gotických katedrál). Postava nebo víc dělá něco v místnosti. Sni. Někdo páchá zločin, k tomu je určité osvětlení a nálada, představuj si to a zpracovávej to, promítej svoje názory tak jak ti přijdou do lebky, házej to chvíli v abstrakci, chvíli prostoduše projektuj nudnou realitu (která ti slouží, nezapomeň), to vše na velký formát kde máš dostatek prostoru. Zkus to vole, pak seš na světové úrovni - fakt beze srandy, fakt tomu věřím. Ty tvoje titerné grafiky potřebují dvě věci: obsah a monumentalitu. Potom máš všechno. Zatím seš jako Dr. Frankestein v začátcích, super že nám ukazuješ nehet mezi mikrosopickými sklíčky, my však čekáme na celýho člověka, tak to zkus dát ;). Když to bude stát za to, dostane se to ke mně i mimo Totem ;). Sbohem, sráči. Lugones
Body: 1
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli bernhard
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi: Pollock (Pravidelný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter