Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rectangle
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 1.10.2017 (11:22:09)


 čtenář pryč z divadla - 6.10.2017 > čtenář> emoce a pocity:

To je hned úchylný když někdo řekne že se žena má starat o svého muže a že má stát při něm? Žena má nějakou biologickou podstatu, dnešní svět zabíjí ženskost, tu skutečnou. Žena narozdíl od muže má mít mateřský cit, být něžnější a empatičtější a taky proto se nemůže tolik věnovat umění protože ty svoje emoce vyplácá na chlapa nebo na děcko - neumí to jinak, a pokud jo, tak sama sobě lže. Ale popořadě: Jenom žena je schopná porodit dítě, vychovávat ho, zútulňovat domov. Ženskost ve své podstatě není o tvoření ve smyslu přinášení nových myšlenek a technik a témat, ale je o tvoření směrem k dekoraci a o schopnosti pouhou svou existencí muže inspirovat. Možná to zní hloupě a zpátečnicky, nebo seš možná zmanipulovaná touhle pseudohumanistickou pseudoliberální společností která se snaží o rovnoprávnost a přitom dělá naprostý opak, dělá z žen muže a z mužů ženy. Vím že existují i ženy které bytostně potřebují tvořit a kašlou na požadavky okolí (například na založení rodiny), všechno věnují umění nebo třeba jinému oboru. Ale takových žen je málo a tam patří i některý feministky protože uvažují do jisté míry mužsky ale úplně nelogicky to vztáhly na zbytek žen a tím jim zasadily pořádnou ránu. Ženský to hodilo mezi dva světy a nemají ani čas zjistit jak to doopravdy cítí, jaké doopravdy jsou. Proč má v současný západní společnosti tolik ženských už od mládí různá psychická i tělesná hlavně endokrinologická nebo onkologická onemocnění? Protože tenhle stav nezvládají, nejsou na to připravené a nejsou ani připravené na to aby si to nepřipouštěly. A stejně jim to, že to přijaly, nepomohlo, "mužské" ženy jsou vnímané jako divné, kariéristické, a "ženské" ženy zase jako pitomé. Takže paradox a úplný popírání té utopické rovnosti. Seš žena takže s tím asi nesouhlasíš ale takhle to prostě je a to je taky jedna z tragédií téhle společnosti.

Otázka: Je žena schopná tak pevné lásky k něčemu, třeba k umění, aby kvůli tomu obětovala všechno ostatní? Můžeš říct že nikdo nemusí nic obětovat, že si může jen tak sem tam něco tvořit - a to jsme zase na začátku, takže muž = hledání nového a rozšiřování stávajícího, tvorba pro hloubku a pro vyznání samotnýmu umění, zatímco žena = tvorba pro povrch, dekoraci, zútulnění domova. Ženský ostatně pořád něco takovýho dělaj, pečou dětem dorty s autíčkama z lentilek a podobné blbosti nebo roztomilosti. Skutečná žena - ženství - je nekonfliktní, nehysterická, nehází kolem sebe odsudky jako "fuj ty odporný úchyle", nedělá psychiatrický diagnózy přes internet, stará se o domov a stojí při svém muži. Jenže dnes už tu svoji podstatu ztratily nebo odmítly a za to taky poděkuj feministkám. :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter