Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rectangle
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 1.10.2017 (11:22:09)


 čtenář emoce a pocity - 6.10.2017 > čtenář> Jste velice nekompromisní ve vyjadřování, ale míváte často pravdu. Jo, asi jo, nějaká disharmonie ve vývoji na jeho chování stoprocentně vliv má, nikdo se nestane takovým podivínem jen tak, ale v tomto případě bych si dost myslela, že to je v tom člověku už dané, nějaká v podstatě sexuální úchylka, má tendenci vás ponižovat, je to přehlídka psychopatie, dost vám škodí, ať chcete, nebo ne. Protože když publikujete dílo a máte pod tím nenávistný koment od nějaké takové podivné existence, kterou setřete svým svérázem, na nic netušícího diváka to působí dost podivně. Myslím, že vaše umělecká tvorba je tu jen zástupná, že v podstatě jde o něco jiného, o zlo samotné, to štve lidi proti sobě, iracionálně, hnusně, beze smyslu, tak jak se tu děje. Stojí za válkami, za týráním, za sebevraždami, za vším za hranou a nelidským. Vy to možná jste schopný prohlédnout, váš podivný nepřítel ne.
Každopádně jeho bezskurpulní sprosté kritiky i rádoby seriozní pojednání mluví o jeho úchylné podstatě, prostě je to cítit mezi řádky. V otázce tvorby stojím při vás, věřím vám, že vnitřní smysl těch děl máte v sobě, i když to nikdo nepochopí, tak to mluví mimoděk, jako tohle, což mi na první pohled připomnělo něco starověkého a vážného, prakticky nevím, co si o tom mám myslet, ale je z toho cítit, že to není jen nějaká mimoděčná hra na umělce. Má to vaši energii a vlastně se mi i líbí, jak jasně dokážete zareagovat a nebojíte se obhájit vlastní procesy tvorby.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter