Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
3
Autor: MontyJack (Občasný) - publikováno 29.9.2017 (08:43:08)


 čtenář emoce&pocity - 10.10.2017 > P.V.Ctihodný> To jsou kecy. Vy tady tvrdíte, že máte výstavu, tak když vystavujete, tak se snad nebojíte tu ukázat jednu přáci ne? Já nemám domalovaný obraz z léta, což je průser, protože to byla snaha vystihnout reálně slunné letní údolí s monumentální borovicí uprostřed. Furt to tam na mě čučí a nevím, jestli čekat rok, nebo si ten kousek, co chybí, domyslet. Znáte to - když bylo hezky, tak v práci, když volno, tak pršelo. Možná, že to sem teda dám, ať to můžete super odborně posoudit. Jenže to bych se musela registrovat kvůli jednomu obrázku, přičemž další příspěvek by byl třeba zase za rok ... to je nevýhoda malování podle reality. Lepší podle případu hlavičky. Ale asi to nechám při starém, dám to jinam, tam se na to taky bude prášit - proč dělat revoluce ve svém klídku kvůli jednomu směšnému pánovi, který dá radši "přednost dámě", když jde o nepříjemné věci, totiž ukázat svůj um.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter