Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MRTVÁ KRÁSKA
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


j.f.julian (Stálý) - 10.11.2017 > komentáře hovoří o komentujícím... obdivuji vaši odvahu se pouštět do tak nerovného boje, vždyť anonym je srab, na tom se jistě shodneme, nic netvoří, dílo autora ho převyšuje, ale shodit se prostě musí, protože hloupost tu vlastnost vlastně má a vyjadřuje, mystikus je taky neandrtálec, ale aspoň se k tomu přizná! jsem rád a vyloženě si užívám, když primitivové ukazují svoji bezmeznou hloupost, nesečtělost, nedostatek talentu a jednoduchost. GRATULUJI vám k tomu, že se zde odkopáváte a ponižujete, opět odkazuji na své články o vás... mám rád Velká vítězství a denně děkuji bohu, že nejsem takový BLB jako ti, kteří se zde ztrapňují! Jen trouba nepřečte mezi vašimi řádky, že má díla hltáte, každým pórem vašeho upoceného a uhrovitého těla a gesichtu, jenomže urážky z vás básníka neudělají a věřte, či ne, ale ani kvalitnějšího čtenáře, člověka, či hmyz. Ve své vypatlanosti si jistě představujete, že někomu ubližujete, škodíte ap., ale opět se mýlíte! Zase jste jenom k smíchu, či k pláči, nejlépe k pláči ze smíchu, protože výsměch-to je to, co vás provází životem a nám-mladým, krásným, talentovaným umělcům plným plodnosti a entuziasmu zkrášlujete dny a pocit osamocení chytrých mezi průměrnými a totálními blby. HALELLUJAH! VICTORIA!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter