Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vernisáž
Autor: Hanako (Občasný) - publikováno 11.4.2019 (19:34:06)


j.f.julian (Stálý) - 17.4.2019 > Doufám, že se nedoupouštím svatokrádeže...
Myslím, že toto FB sdělení patří na FB nebo do jiné (?)
kategorie, tedy hodně daleko od poezie.
Je vidět, že slovní zásobu na poezii máš (?), nicméně, schází tomu nějaká ta poetičnost, avšak na druhé straně chápu, že většina lidí, kteří o poezii nic neví (nic osobního), si myslí, že takto má poezie vypadat...
Ptáš se, proč ti to píšu?
Protože my, co poezii píšeme, nebo, abych vyšel vstříc hnidopichům, tak se o ni snažíme, pak musíme čelit napadání zblblých FBukanýrů, kteří jsou skutečnou poezii tak zaskočeni, že už nám jen nadávají!
Toto není osobní útok, ze kterého budu jistě obviněn, jen jsem rozehrál myšlenku o poezii.
A samozřejmě!!!
Já na ni nemám patent, za to slovo se v dnešní nepoetické době schovává kdeco, ale mlčet nemohu, když je mi ubližováno(jak by řekl ten Řek-Radek Banga), já jsem prostě pro správné pojmenování!
Tedy-Radek Banga umí jistě cikánskou muziku, ORTEL umí svoji muziku, umí (ne vždy) textovat, ale pořád nejlíp z těch které bohužel musím poslouchat, a zaujmout, pro mě umí melodii a lyriku (ty písně ostatní jistě neposlouchají), a rasismus je rasismus, tedy i rasismus naruby!
Tak děkuji za prostor a klidně se opři do mé poezie...jfj (Doporučení dávám proto, aby četlo více lidí a udělali si vlastní (doufám) názor.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter