Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pandemicko fašistický zákon očima právníka
Autor: Palach (Občasný) - smazáno


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.1.2022 > Na tomhle všem mi prapodivně vychází, že časově ani nevychází, aby "praskl" covid. Tzn. všechno kolem něj. Mělo by se to stát, logicky. Jenže jakoby už na něj není čas. Je to megapokrytectví.Ti, co tohle nechtějí a vidí tu prasárnu, si už můžou hlavu ukroutit. A co? Stane se něco? Ne. Média vlastní NWO. Nestane se nic. Je to absurdní. Lžou nám svině. Až mi doktůrci vysvětlí magnety držící na hnátě a jak je to nevinně s tím 5G, O.K. Dočkáme se? Ne. Kdo je tím napíchaný, od toho nic nečekat. My čekáme, co nám povolí a zveřejní NWO. Není už ale čas na tyhle stupidní hry. I kdybych byla idiot, jakože nejsem a byla totální blázen, jakože nejsem, narozdíl od těch, co tvrdí, že jsem ... Tak magnet na hnátě držel a já to viděla a to mi nikdo nevymluví. A všichni ti otitulovaný zmrdi mně už neuprosí, taky si budu přát jejich popravu. Protože mlčeli, lhali. A to se neodpouští. 

Ono to totiž všechny ty vědce, doktůrky, ministry a specialisty na epidemie to doběhne, ta jejich ohebná páteř a poslužnost režimu. Koho si myslí, že pak bude rozzuřený dav chytat? Nějaký zajatý NWOčka a Mengelíky? Ne, dav půjde OPRÁVNĚNĚ po těch, co zneužili a zneuctili svoji aprobaci, kteří selhali ve funkci, kterou získali svým titulem a za který brali prachy. Všichni ti doktoři bez mozku, všichni ti fašouni bez svědomí - nemilosrdná poprava. Šibenice už se na ně chystá.

Protože přesně takovou lekci tahle zhovadilá civilizace potřebuje. To naučí všechny ty budoucí generace různých docentů, rndrů, MUDrů a podobných hajzlů, ža zkreslování a zamlčování pravdy kvůli vlastní zbabělosti končí na šibenici. Na vyšší stupně vzdělání by se měly v první řadě dělat zkoušky charakteru. Bezcharakterní truhlář nic nezkazí, nebo málo. Bezcharakterní epidemiolog zaslouží kulku do hlavy.

Tohle odnaučí všechny ty ucukánky, aby měli běžně 8 profilů na sociálních sítích. Jeden oficiální, jeden na zálety, jeden na odvahu, jeden na šikanu, jeden na hraní si na holčičku, jeden na hraní si na chlapečka .... A pak budou ty "oklamaný" chudinky dělat, jak vůůůbec nic nevěděli a jak to bylo nad jejich mentální síly, pochopit, že je chce někdo zlikvidovat a mikrovlnný záření škodí. Profackovat, postřílet a odvaha zase bude.

To, že lžou nějaký amorální nelidský zrůdy, který jsou inflitrovaný do lidský rasy - to je pochopitelné. Ale aby nám "lidi" lhali do očí a říkali : "ale vždyť tam žádnej magnet nedrží" - tak to je na popravu. Tohle se bude muset ta lidská cháska odnaučit a rychle, nebo je psychopati vymlátí všechny. A kdo dělá ty psychopaty? Nejsou to náhodou ty pohodlný prolhaný bezpáteřní papalášci s titulama, jak všem lžou do očí???


Lidská cháska totiž vůbec nechápe, že tu vůbec pro ně někdo něco dělá a že ty inkarnace, jako jsem třeba já, se tu už nikdy neukážou.
Tahle rasa si neudělala dobré jméno.
Má velký dluh.
Chce to profackovat dav, postřílet kolaboranty a donutit stupidní stádo se do budoucích generací chovat lépe a lépe.
Protože kdyby se chtěli znovu dostat do průšvihu, tak třeba já už nepomůžu.
Nemám ráda ucukánky.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter