Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnující informace k tematice Galaktické federace v současnosti a jak je dostat na zem
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.9.2022 (18:04:35)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.9.2022 >


Jsem přesvědčená, že valná většina příznivců mimozemšťanů žije dost dobře v realitě, kdy si vykládáme o mimozemšťanech, kteří jsou v bezpečné vzdálenosti za sklem monitoru a až taková realita to vlastně není.
Tak o co víc je to pojímáno jenom jako fantasmagorie, o to víc je všeobecně tolerováno a nekritizováno takové to bombastické pojetí typu jak to rozvíjí Elena Danaan.
Medbeds pro všechny, ráj na zemi, blond blbové z galaxie, star trek budoucnost, Elon nás odveze ve flotile atd., atd., atd.

Jakmile si člověk připustí a poprvé skutečně uvědomí, že Galaktická federace není výmysl, začne přemýšlet ve více realistických kulisách.

Takže se z uřvaného Star treku a očekávání flotily na nebi stane realita, kdy člověk pozoruje něco inteligentního na nebi, co není skoro vidět, ale pohádkově chytře to reaguje a uvědomuje si, že je to vlastně docela velký "aha efekt" i tak.
Znám tlaky, kdy je na nebi těch poloviditelných objektů víc a ony se zvětší a jsou výraznější, jsou víc vidět a jsou tam a jsou tam ... a najednou člověku dojde, že to jsou vlastně dost velké tlaky na psychiku.
Že kdyby tam už v této formě a intenzitě už zůstaly, že bude docela těžké to vydýchat, že to úplně překlápí dosavadní realitu a definitivně to vymazává starý věk.

Hlavní problém s mimozemskou otázkou a jejím pohybem je ten, že lidi civí do internetu a přijímají fantastické příběhy a vidění a daleko méně bombastická, ale o to víc fascinující realita, protože realita, na nebi, je vlastně moc nezajímá.

V realitě vše stojí, zato na internetu se melou čím dál víc fantastický kraviny.

A ASK teď s tím Tichým se snaží zlegalizovat plán globalistů, říkají tomu Gesara Nesara.
Není divu, že ASK vadí V.K., protože ten tu jejich Gesaru odhaluje v plné parádě.
Uměle zinscenovaný krach trhu, ožebračení, zoufalství, následně "zázračné řešení", nepodmíněný příjem, ale výměnou za svobodu, od té doby pojede digitální koncentrák.

Bohužel, oni dělají, jak je to fantastická věc v napojení na GF, ale ne, je to předem vymyšlený plán globalistů.

Možná, že ta GF na nebi není až takový randál, jako Gesara Nesara, ale je skutečná a měli bychom si to uvědomit dřív, než nám globalisti taky skutečně zatopí.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter