Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnující informace k tematice Galaktické federace v současnosti a jak je dostat na zem
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.9.2022 (18:04:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.9.2022 > čtenář> 

Děkuji za milý názor, určitě nemám v plánu nic mazat, ale poněkud se stáhnout.
Vlastně to tak nějak plánuju už poslední dobou, teď mě vytáhla zpátky Křešovka a její skandál, který ale mizí do zapomění a dozvěděla jsem se i určitou kritiku své osoby, která je svým způsobem pravdivá a kterou si uvědomuju taky a už se s tím stejným pořád mlátím dlouhou dobu a je to pořád v kole a mě to vyčerpává a mám pocit, že už je na čase toho nechat, resp. celou tuto aktivitu hodně omezit.

Já jsem totiž doslova vytočená, často, emočně, protože vím, o jak moc jde, co si NWO zase dovoluje, že mě se podařilo utéct jim z oprátky, prostě mám tuto věc tak emočně nadupanou, že nedokážu reagovat tak, aby v tom nebyla ta zoufalá směšnost toho extrémního zážitku.
Opravdové utrpení je směšné. Tak to je, je to tragikomické. Vím, že mám v sobě zoufalou notu, jakou měli zešílelí, pitorekně směšní polní maršálkové po první světové válce.
Já to znám ten efekt a už mě to nebaví, tak si říkám, dej si oraz holka, stejně to nikdo nechápe, už jsi napsala dost, teď musí oni, když z toho mají jen prču, nic nenaděláš.

Protože ty nejpodstatnější informace jsou venku, třeba tento článek je skutečně souhrnný k tématu, co o tom vím a jak to vidím a mám pocit, že když se tady budu stavět na hlavu, že to ničemu nepomůže a všichni budou mít pořád pocit, že tahle "show" tady bude na věčné časy.

A ono to tak není a skutečně mám dojem, že jakmile se stáhnu, udělá se místo pro někoho dalšího. To tak je, dokud funguje jedna síla, druhá spí. Když jedna síla zmizí, druhá teprve zavětří, že něco není v pořádku a donutí ji to jednat.

Takže ne, žádná tragédie, žádný definitivní konec, ale to stažení se, které plánuju pořád dokolečka a nakonec mě vytáhne ta Křešová. Co se týká GF, tak mi připadá, že až tak něco nového se taky pořád neděje a zásadního, abych tu musela denně strašit a že se celá věc dost zasekla na tom, že GF jsou pro většinu lidí hlavně za sklem monitoru a ne v realitě.

Ale už se jí babou jednou hnusnou nenechám pořád vytahovat jak králík z klobouku.
Mám pocit, že už na ní prasklo, to že je od NWO a pokud to někdo vyloženě odmítá vidět, tak už mi to bere zase další iluze o lidech a toho mám už za poslední rok opravdu dost a už mě další level téhož neláká.
Tu idiocii snad nakonec vynuluje solární záblesk, doufám.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter