Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnující informace k tematice Galaktické federace v současnosti a jak je dostat na zem
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.9.2022 (18:04:35)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.9.2022 >

https://odysee.com/@SVCS-Studio.Plzen:3/2022-09-12---J.Chv%C3%A1tal_318_119-911:d

J.Chvátal ve svém pondělním pořadu na SV, který má jinak o 11.9.2001, dostal na konci pořadu otázku od posluchače, zda ví o nějaké organizaci typu Aliance, nebo zda ví o nějakých "hodných miliardářích".

On to tam rozebírá, že jediný, kdo ho napadá, je Steve Jobs, ten už je ale po smrti, že jinak na hodné miliardáře nijak nevěří a co se týká organizací typu Aliance říká toto:

"Co se týká konsorcia, tak já vím pouze o jediném příkladu a to je Autorita, která je jednak tisíce let fungující nástroj a mechanismus, který čítá tisíce jedinců, ukotvených do dvou úrovní – mluvím o tzv. vnitřním a vnějším prstenci. S tím, že tento „organismus“ je politicky, ekonomicky i nábožensky zcela nezávislý na vnějším světě a to z jednoho prostého důvodu, neboť ten organismus je schopen na základě reálně alchymistických postupů tvořit na základě běžně dostupných prvků Mendělejovovy soustavy zlato. O té nejvyšší 24 karátové hodnotě, stejně tak platina a stejně tak i monoatomické zlato. Tedy když tento organismus potřebuje finanční prostředky k nějakému působení a účinku, tak vstoupí do systému, toku energie, prostřednictvím vyrobeného zlata, které smění za finanční prostředky, které potom použije pro své konkrétní, pozitivní samozřejmě, aktivity ve vnějším světském prostředí tady na naší planetě.
Ale co se týká jiné organizace, tak skutečně nevím."


Dále ještě rozebírá další řády, jako Templáři, ale nedává tomu příliš velkou váhu, že by mezi nimi byli vyloženě "hodní".


Ještě že je aspoň ten Chvátal!
On musí být s tím vším doopravdy nějak propojený, protože to sedí i na moje zážitky.

Mně se stalo, že jsem byla v telepatickém spojení s lidmi z podzemí, ale na dobré duchovní úrovni, lidmi, kteří jsou mysticky zasvěcení, věcem rozumí a jsou na správné straně a zároveň jsem byla ve spojení s GF a vůbec všichni jsme spolupracovali s GF.
Proti NWO, mimozemským a lidským satanistům.

Celé se to odehrávalo z podzemí, šlo tam o získání nadvlády nad mimozemskými systémy a to bylo úzce propojené s dimenzionálními vesmírnými systémy. Byl to doslova boj a hrůza.
Moji spojenci - lidští inkarnáti v podzemí, spolupracující s GF, byli pod děsivými tlaky, protože v podstatě byli v podzemí společně se satanisty, byli zmanipulovaní, byla jim mazána paměť, ze strany Drakoniánů jsme byli neustále naváděni proti sobě, dokonce se jim podařilo sejmout i nějaké mimozemšťany, sestřelit je do jejich "avatarů", které jsou normálně hybernovaní v síních a vymazat jim paměť.
Celá věc skákala v čase - mluvila jsem s nimi třeba z 2019 do 2014, oni tehdy měli moji osobu napojenou na nějakou časovou technologii, která umožňovala vhledy a zásahy do budoucnosti.
Temní se mě snažili zničit a osobnostně rozložit, dohnat k sebevraždě a spojenci se mě snažili zachránit, pomoct mi a já pomáhala zase jim, protože jsem v průběhu času získala spoustu poznatků, které jsem jim mohla sdělit, do dob, kdy to ještě nevěděli, varovat je před zrádci, pomoct mimozemšťanům, ať se vzpamatují atd.
Nejdůležitější poznatek byl, že jsme všichni na úrovni strážců a že ty dimenzionální systémy nám fandí, že v nich musíme definitivně zaujmout dominantní, suverénní roli, že jsme plánovači a musíme v sobě najít rozhodnou sílu proti NWO.
Celé to bylo velice okultní, tam šlo o zacházení s dimenzionálními technologiemi, spolupráci s GF, která dále usměrňovala a pomáhala a dva různé zájmy.
Jedni zlí Drakoniáni, druzí dobří, GF.

Byla to skupina, která se rozhodla bojovat proti NWO, ale byli od nich zmanipulováni a byla v tom obrovská infiltrace. To šlo ale od GF, protože ta infiltrace byla původně u nich a s nimi byla naplánována celá mise.
Proto v tom bylo podrazů, až hanba.


Není to sice přesně to, co říká Chvátal, protože zlato, ani alchymii jsem nikdy příliš neřešila, ovšem je pravda, že oni nemají s penězmi problém - říkají, že financí mají dost, co potřebují.
Ale je to tomu relativně blízko.
Stejně tak mně naučili postoj mít na háku všechna "pravidla" a přijmout nezávislost na těchto debilních tezích, politických, náboženských a nechat se osvěžit přístupy Galaktické federace.
Prostě skupina zasvěcenců, ale těch dobrých, s mimozemšťany GF, versus odpůrci - Drakoiáni NWO, kteří se rozhodli zprovodit ze světa takové lidi, jako jsem já. A tato skupina se rozhodla mi pomoct, resp. tam vznikla s mým kontaktem na GF velice rychle provázanost na tuto skupinu, protože celé to bylo kvůli manipulaci s časovou technologií, která byla namířená proti mně a nakonec se stala nástrojem k poražení NWO.

Tyto časové proluky do minulosti se mi dějí už čím dál méně, naštěstí. Lítat ve dvou až třech časoprostorech není nic úplně pohodlného.

Rozhodně sedí na můj zážitek víc to, co říká Chvátal, o skupině tajné organizace nějakých alchymistů, než o uřvané Alianci s Bílými klobouky a "hodnými miliardáři", nebo teze o "hodných iluminátech".


Takže asi netřeba zdůrazňovat, proč Křešová Chvátala natírá načerno a na všechny ukazuje prstem a pokřikuje, že jsou satanisti, když nevyznávají její slepičí verzi světa.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter