Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnující informace k tematice Galaktické federace v současnosti a jak je dostat na zem
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.9.2022 (18:04:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.9.2022 > čtenář> 

Já vím, že nemám schizofrenii, protože se potýkám s realitou.
Už jsem s tím asi otravná, ale já mám ty inteligentní objekty vyfocené, ten odkaz je v textu článku.

Proto se už nenechám nikdy jakkoliv napadat, že mám schizofrenii.
Nemám, mluvím o tom, co se skutečně stalo v mé hlavě a podle toho, že mám fotky, tedy fyzický, optický důkaz, že to, co vídávám s kým komunikuju, je Galaktická federace, se nejedná jen o nějaký blábol.

Blábolí věda, blábolí slepci, kteří mnou opovrhují jako bláznem.
Protože jim jejich mozek není schopen přijmout, že něco takového je možné.

To není můj problém. Schizofrenie je z mého pohledu, výše jsem to někde popisovala, stav těžkého rozkolu mezi žitou realitou a tím, co říká a očekává společnost.
Ve chvíli, kdy společnost přestane lhát a zkorumpovaně táhnout společnost do technicistního pekla totall controll, schizofrenici přestanou být schizofrenní.

Nebaví mne neustále zdůrazňovat, že kvůli tomu, co jsem vyfotila, si má svět sednout na prdel.
Protože to je důkaz nejenže toho, že na nebi něco lítá a dá se to vyfotit, ale že tyto objekty jsou inteligentní a spolupracují s moji myslí, jinak bych je nevyfotila. Navíc se jednalo o sněžnou noc, tudíž je nemožné, aby to byly jiné objekty, družice, letadla atd.
Nikdo mi ještě na tuto otázku neodpověděl, nikdo to nereflektoval, nikdo to zřejmě ani nepochopil.
A kvůli tomu se nenechám stigmatizovat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter