Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnující informace k tematice Galaktické federace v současnosti a jak je dostat na zem
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.9.2022 (18:04:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Od začátku té války jsem jasně profilovaná proti USA, hned při prvním kontaktu s obrovskou neslyšnou světlicí v údolí jsme si s mimozemšťany notovali, jaký jsou USA šmejdi a jak je potřeba je sejmout.

Během dimenzionální války jsem jim tam naplánovala všechno možné, ta země je doslova prokletá, určená k oběti.

Moji nenávist k USA tlumil Trump a hnutí Q-Annon, které když jsem slyšela poprvé, vybuchla jsem jak s Křešovou, protože pojem "dobří miliardáři" mi opravdu dělá před očima rudo. Pak jsem se ale nechala nějak uchlácholit a částečně tomu uvěřila.
A dost dlouhou dobu kooperovala se stabilizační dvojicí Trump - Putin ve své hlavě, toto se ale nějak definitivně rozpadlo.

Takže jsem znovu, kde jsem byla a o dost jistější, že mám dát na své pocity a žádným kokotinám z USA už nevěřit.

Tak co nenáviděné USA, o co jde?

Před 250ti lety se rozhodli tam ilumináti pod patronací Drakoniánů zřídit vlastní stát, přišli tam vyděděnci z Evropy, dobrodruzi, šejdíři a hrdlořezové, desperados a idealisti. Tito se tam usadili v bezprávné společnosti, bez civilizačních základů, vše je jen o dravosti a síle, mizerné vzdělání, vše stálo na genocidě bizonů a Indiánů a otrokářství v míře, kterou tehdejší Evropa nedokázala akceptovat, stejně jako nedokázala akceptovat asociální vykořeněný bordel stojící pouze a pouze na adrenalinových podmínkách.

Časem se USA stalo elitářskou iluminátskou načechranou debilitou, národnostně rozemletou sračkou, která kulturně stojí na lži o jakési "demokracii", kterou ještě nikdo nikdy prakticky neviděl.
Protože sami postrádají historii, čest, vyšší poslání a ducha, nemají civilizační základy a jejich kultura je rozemletá pop-kulturní sračka a žárlí na všechny národy s kořínkem, tisíciletou historií, tak jdou a ničí národy a všechny se snaží donutit, aby se změnili na tu jejich sračku.

Drakoniáni řádí, Ilumináti si mnou pacičky a idiotský Američani nažraný jejich ideologií, že jsou nejlepší, protože jsou demokracie a svoboda, jim to všechno usnadňují.

Jenže Ilumináti a Drakoniáni chtějí USA hodit přes palubu, oni to vědí, že nakonec s nima vytřou - je to totiž netrápí, Drakoniáni a Ilumináti nejsou Američani.
Já taky nejsem Američanka, navíc je nesnáším, tak se tomuto počinu nijak nebráním.

USA to schytá, non-stop dostávají čočku skrze počasí, planeta je chránit nechce, ideálem USA a její budoucí podoby je Zoopark.
Kdyby jim bouchnul Yellow Stone, nebo vnitrostátní nervy a začalo jim tam to válečné peklíčko, jak to tolik milujou, nic by se nedalo divit. Naštěstí jsou dost daleko, kolem nich jsou dva oceány.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter