Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnující informace k tematice Galaktické federace v současnosti a jak je dostat na zem
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.9.2022 (18:04:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.9.2022 > čtenář> 

Děkuji za slova povzbuzení.
Je fakt, že jsem založením bojovnice, v celé této věci jsem se jí musela stát, protože jsem musela přežít, tak jsem se musela naučit krutě bojovat proti nepřátelům až k jádru a stále mám co dělat, stále je co odhazovat, odstraňovat, nyní USA technickou křeč a Křešovou.
Celá ta věc se posunula z hlubinných pravěkých záležitostí zase na povrch, do válek povrchových čarodějů a technologií.
Vím, že věc nemůže dopadnout špatně, protože nás non-stop hlídkuje GF, ale přesto se nedá zaručit idyla na zemi.
Jsem optimista a jak najdu překážku, která mi vadí, jdu proti nim, nevybíravým způsobem.
Už se ani nedokážu bát, večer se mnou hází nějaký šmejdi, někdo mi otevřeně vyhrožuje, že mi hodlá obsadit tělo a když ho vezmu do středu planety ke Stvořiteli, tak úpí, kvílí, škube a nelíbí se mu to.
A vím, že co si vezmu do hlavy, toho dosáhnu, takže ty šmejdy vystěhuju, i kdyby měli síť vysílačů.

Stěhujeme pryč pole NATO a USA.

Vlastně je mi úplně jedno, jestli je to duchovní, co dělám, hlavní je, že to funguje, že je to platné. Jestli jsem egoistická a usiluju o moc, je mi dost putna, hlavně že jim to rozbije držku :-D

Jinak ta věc s USA je nehoráznost.
Já vím, co se stalo - je to absolutně průhledné.
Puč USA ve veřejném prostoru proti veškerému zdravému rozumu. Jednak vyvolali válku s Ruskem a za druhé nasadili do našeho veřejného prostoru těžkou dezinformační kampaň na všech frontách, proti Rusku a ve snaze vykreslit USA jako strážce demokracie a těch jejich vyšinutých blábolů, na všech frontách, včetně exo-politiky, tedy toho, co se říká o mimozemšťanech.
Tady nasadili ASK do našeho prostoru, aby udělala puč v esotericko-ufologické scéně, ve prospěch USA.

V našich zemích se od 90. let velice změnilo k horšímu, netřeba to rozebírat. V současnosti jsou všichni, kdo chápou naši zemi jako slovanské podstaty a vidí, že je tu maximální snaha zničit naši národní identitu a vidí tu nechutnou SSáckou hru USA v našem veřejném prostoru, vidí hrůzné pokusy o legalizování cenzury, totalitního ražení ... všichni tito jsou očerňováni, stigmatizováni.
Jsou nepohodlní, odmítli USA sračku a nechtějí zpátky do Rakouska-Uherska s Germány.

USA je zločinný stát, ve své podstatě musí zaniknout.
Musí zemřít idea, pro kterou byl stvořen - pro službu Drakoniánským zájmům na této planetě.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter