Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnující informace k tematice Galaktické federace v současnosti a jak je dostat na zem
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.9.2022 (18:04:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.9.2022 > Kiki_> 

Křesadlo nečtu, přiznám se, že na toto nějak nemám úplně energii, je to podobné jako Tadesco - píšou články, které vychází z informací typu Benjamin Fullford, je to plné všelijakých bombastických informací, kdo všechno už padl a na co se už "jen" čeká, tady např. na pád papeže.
Nechci tím říct, že jsou jejich informace naprosto mylné, ale zase si nemyslím, že mají doopravdy pravdu, jako takovou.

Smrt královny Alžběty může být klidně nafingovaná, klidně může být mrtvá už delší dobu, rozhodně je to však událost, která zabere pozornost a zároveň se děje, z mého pohledu dost podezřelý ústup ruských vojsk, což taky vyvolá pozornost.
Jakoby se snažili od něčeho jiného odvést pozornost.
Od čeho přesně, to nevím, v dimenzích vnímám klidové ozdravení východu a vrcholící napětí nad USA.
Což je velice obecné, je to zkrátka o tom, kdy přestaneme tolerovat Drakoniánskou SSáckou agresivitu táhnoucí z USA s rukou v ruce s Izraelem.

Co se týká mých prožitků s královskou rodinou, do kterých jsem se taky dostala, v r. 2019, tak jsem z toho získala tyto informace - bába Alžběta nebyla ve skutečnosti až tak špatná, ta entita, se kterou jsem mluvila a kterou jsem tehdy považovala za Alžbětu, byla poměrně vyšinutá osoba, která vše jen pozoruje a dobře se tím baví, ale v podstatě byla světelná.
Relevance takové informace je samozřejmě velice mlhavá, protože to bylo v dobách, kdy jsem lítala v mnohých napadeních a s kým jsem doopravdy mluvila, těžko říci, že. Stejně tak mohla být Alžběta krvelačná potvora s třema řadama zubů a já se pletu.
Dále jsem zjistila, že Diana byla pěkná svině a ten její syn William je definitivně po ní, hnusák jeden SSáckej. Jeho fůrie Kate byl děsivý agresivní Drakoniánský přízrak. S usyčenou nóbl šlechtou kate jsem se tahala dva dny, než jsem se jí zbavila - poslala jsem ji se Stalinem, Kaligulou a Čingischánem na dlouhou tůru.
Kdo byl démon "Kate", to nevím.
Dále jsem viděla, že zrzek Harry je nasazené kukaččí mládě.
Naštěstí jsem přestala královskou rodinu Skotska řešit opět v r. 2019 a ani jeden z nich mi ve skutečnosti nechybí.

Co jsou zač, no asi nic pěkného, jsou oficiálně rodina z černé šlechty, jeden z těch 13ti rodů.
Jak moc jsou významní a jak moc bába Alžběta řídila zlo na zemi, no nevím, tipovala bych, že ve skutečnosti nejsou až tak významní, že mají spíš pěstovanou mediální image, aby se mysl snadno zaplétala vůbec do jejich šibnuté familie, jako se to stalo mně.
Ve výsledku se pak dá na takové kanály v mysli naladit kdeco a mysl zaplétat do bizarních kokotin.
Jestli jsem se jejich rodinou zabývala cca 14 dnů, tak to bohatě stačilo.

Nevím, jestli to něco skutečně znamená, že babka umřela. Rozhodně se ale hodí něco zařídit, když celý svět "s úctou" hledí na jejich děsivou "tragédii".



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter