Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnující informace k tematice Galaktické federace v současnosti a jak je dostat na zem
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.9.2022 (18:04:35)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.9.2022 >


Předevčírem se mi stal zážitek, který mi pomohl dokreslit si situaci, co se děje, protože něco se děje, ale co, to opravdu těžko říci.

Když už jsem ležela v posteli a usínala, tak jsem cítila jasné energetické pnutí, zkrátka cosi jako energetická struna z výšky mě začala tahat, já se naštvala a tu strunu myslí chytla a pořádně s ní trhla. Načež se ozvala panika jakýchci asi lidí, ve smyslu, že toto se nesmělo stát a jim se to stalo, zamířila jsem do prostoru, odkud se tito ozývali a načetla se do prostoru, asi podzemního, ve kterém se dále něco dělo směrem dolů, do země. Snažila jsem se prozkoumat, o co jde a navnímala jsem, že je to jeden z orgánů, spirituálních, který je napojený přímo na naši planetu, že je to tedy záležitost naší planety a její inteligence.
Ty lidi, kteří v tom ale byli, to zřejmě považovali za nějakou technologii, mohlo by to odpovídat těm "archám", o kterých šíří ASK zkazky a ty lidi, kteří v tom byli, s tím neuměli zacházet, evidentně měli nějaké instrukce, bylo znát, že z toho mají pořádný strach a když jsem jim trhla za energetickou strunu, tak řádně zpanikařili.

Naladila jsem se na ten orgán, technologii, archu, či co to je a začala s nimi mluvit, ptala se jich, co se tady opovažují vyvádět.

Vzápětí se ozval hlas jednoho mého mimozemšťana, jak jim pro mě nezvykle tvrdým hlasem nařizuje, ať okamžitě opustí prostor, že jsou z projektu s okamžitou platností odvoláni.

Pak jsem blaženě usnula a druhý den jsem vyzvídala, o co jde.

Tak je to takto - jak jsme vyhráli dimenzionální válku, tak všichni ti, kdo byli zkušení a pohybovali se v podzemních síních a technologiích, ve vnitřním systému planety, včetně archaických záhadných živoucích "technologií" a kteří pracovali pro SSáky NWO, jsou mrtví.

To, s čím jsem mluvila, byli v podstatě něco jako "Hitlerjugent", kteří žijí v různých odloučených lokalitách v podzemí, plně v diktatuře SSáků, odmalička, už se tam narodili, jsou zmanipulovaní, lže se jim o zemském povrchu atd. a nyní, jak je stará garda vymlácená, tak zbytky tohoto SSáckého velení dělají ještě zoufalé kousky a posílají takováto "ucha" na mise manipulovat s těmito archami, technologiemi, orgány planety, či co to je.
Oni nemají zkušenosti a brzy končí vyděšení.

Za dřívějších dob všem těmto strukturám v podzemí vládl jakýsi hlas, který byl ovládán Drakoniány, vesmírným virem, ultra SSáky - tento hlas už v současnosti není a GF mi tvrdí a říkali mi to už dřív, že oni nahradili tento mocnářský hlas a dokud jim na to nepřijdou, tak s nimi manipulují tím, že předstírají jejich dřívější "šéfy".
Prý už jim to ale začíná připadat divné.

Takže je situace přesně jako na konci války - zoufalé činy, nebezpečné situace, vabank, poslední hry, jedna strana už prohrála, přišla o lidi i munici, do války jsou nasazována nezkušená ucha a děti.
A to i v podzemí.

Ta energetická struna, kterou jsem cítila a za kterou jsem zuřivě zatahala, pocházela z jakési technologie/orgánu planety a byla to násilná manipulace s energiemi planety.

Což z toho mám takový dojem v minulých dnech, že se toto děje, silná manipulace, vystředění, něco násilného, pnoucího se prostorem.
Souvisí to jednoznačně s kudalnkovitými - úporným parazitálním energetickým vysavačem, který na všem leží a je spojený s technologickým terorem typu Haarp a 5G.

Dále je v dimenzích de-facto rozhodnuto o ukončení existence USA.
Jestli to proběhne pouze po ideové rovině, že zanikne idea prolhaného iluminátského státu, který žije z válek, nebo 350 milionů Amíků zařve pod náložemi, opravdu netuším.
Co se snad dá zaručit, že GF nedovolí jaderné bomby.
Ale USA určitě chránit nebude.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter