Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnující informace k tematice Galaktické federace v současnosti a jak je dostat na zem
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.9.2022 (18:04:35)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.9.2022 >


"čtenář ma.ni. - 26.9. > Ale já nechápu tu galaktickou federaci https://circleofthedolphins.wordpress.com/2022/02/13/lisa-renee-the-galactic-federations-luciferian-alliance/

https://ascensionglossary.com/index.php/Galactic_Federation%E2%80%99s_Luciferian_Alliance

Tajemství Amenti jsem trochu četla, ale bohužel to bylo napsáno tak, že jsem v tom bohužel ztrácela. "





Čtenářka Ma.ni mi napsala pod dílo "Ufo porno", ono to má už 3 stránky příspěvků a obávám se, že kdekdo zpanikaří a má pocit, že jeho komentář se neodeslal, protože ho nevidí nikde na stránce, ten komentář je potom až na druhé, případně i třetí straně ...

Tak odpovím tady.
Snad se odpověď dostane i ke čtenáři.

Mohu k tomu poskytnout svoje zážitky, které myslím si, docela i ladí, tak nějak s tím vším.

Prvně chci zdůraznit, že mohu zodpovědně říci a doslova za to dát ruku do ohně, že telepaticky komunikuju s inteligencemi, které ovládají étericko - polosvětelné objekty, které běžně vídávám na nebi.
Tyto inteligence se mi v mimozemském slova smyslu představily jako Galaktická federace, jejich podoby, jak jsem je navnímala, jsou zhruba takové:





Dále tato organizace spolupracuje s podzemní skupinou spojenců, kteří jsou ve své podstatě spirituálního, duchovního, okultního založení, jsou v podstatě "strážci", je to zkrátka pozemská tajná organizace ctící stejné zásady jako GF, tedy ctí planetu jako živou bytost, ctí spirituální kosmické zákony atd. a tato skupina dále spolupracuje s Galaktickou federací.

Na obrázku je mimozemšťan úplně vpravo a ten nese typicky egyptské rysy, naprosto typický mimozemšťan ze starého Egypta. Dle svých slov je v podstatě galaktická směska, není čistokrevný, má předky v Siriu a Lyře. Říká, že jeho předkové, tedy asi v jeho rodinné, nebo DNA linii, zkrátka jeho předkové, že "tu měli škraloup, provinění za dob starého Egypta" - z dob ještě před pádem Atlantis. On je jejich potomek, opět u Galaktické federace a sám říká, že Egypt nebyl nic moc dobrého, ač je z něj znát, že svým způsobem ho má rád, že v tom muselo být i něco dobrého.

Možná kdysi dávno.

V této válce byl jeden z mimozemšťanů, které nepřátelé, z infiltrované nebezpečné kliky do GF, podvodní "spojenci", sestřelili do jeho "avataru", tedy naklonovaného umělého těla uspalého v podzemních sálech, které tam mají mimozemšťané pro případ, že potřebují něco hmotně zařídit v realitě této země.
Vymazali mu paměť a vsugerovali mu, že pochází z Kazachstánu, měl strašné dětství, byl v blázinci atd., ponižovali ho, manipulovali ho ... nakonec mu vsugerovali, že musí právě do Gízy, aby přinesl jakýsi artefakt.
On byl tehdy přesvědčený, že už se nikdy nevrátí, nedal se přesvědčit, kdo je, byl jak zhypnotizovaný, se všemi se rozloučil, že jde na misi, ze které není návratu, odešel ... když se vydal do Gízy přes poušť, splašila jsem v časoprostoru mimozemšťany z GF, ať ho odteleportují, což se zdá se, podle mých prožitků povedlo.

Mimozemšťan se nakonec vrátil, i s nějakým artefaktem, ale už vědomě a všechny potěšil, že doopravdy nezemřel.
To už věděl, kdo je.


To byly události, které se měly odehrát 2014 a já je odžila 2019 a 2020.
Aby to nebylo příliš jednoduché.

Obecně se dá říci a Gf mi to tak říká, že se dají označit za "Annunaki Elohim", ač to prý není úplně přesné, ale do našich schémátek by to tak asi zhruba sedělo. Prostě "Elohim"
Z pojmu "Annunaki" se udělalo v současnosti synonymum zla, ale tento postoj vytváří čistokrevní vylízanci.
Jsou mezi nimi minimálně dvě skupiny, Nefilim a Elohim, Nefilim jsou "padlí", Elohim je pojem vyjadřující pozitivní spirituální božskou entitu.

Co se týká jejich povahy, jak je znám, tak z nich mám dojem takový: jsou dlouhodobě zasahující do lidských dějin, dlouhodobě se angažují a mají i nějaké viny na naší rase, tím, jak se s námi angažují.
Jednají k věci, jednají z mocenské pozice, proti NWO, ve válce, kterou jsem zažila, jsou "ti dobří", "naše strana", atd. A jednají i válečně.
Zároveň ale i proti mé vůli kolikrát, jsou dost povznesení a zvláštně klidní, ale oni respektují vyšší hru kosmického zákona, kdy musí respektovat bytost, kterou bych nejraději okamžitě usmrtila, aby byl od ni pokoj.
Mají "na svědomí" božstva Alláh, osobnosti jako Ježíš Kristus, nebo Milarepa.

Jednoznačně jsou inteligence, které se tu angažují a rozhodně nejsou v roli "pozorovatelů", čekajích, až nás osvítí, aby se s námi začali bavit.
Tato GF je skupina, která je v procesu toho osvicování a pomáhá to s námi zařídit, angažuje se.

Další zajímavost, která mi k tomu dokreslení přijde, je tato:
Pavel Roško ve svém posledním videu na Cesty k Sobě říká, že ho navštívil kdosi, kdo mu řekl se širokým úsměvem, že je z podzemní společnosti, "která nás ve skutečnosti kontaktuje jako první", že je to společnost, která je z této planety, ale taky disponuje "mimozemskou" technikou a možnostmi a s GF spolupracuje, ale "má vlastní hlavu".

Popravdě, tak nějak to bude.

Jednoznačně je v tom podzemní společnost zasvěcenců spolupracujících s GF a ta je tu skutečně stěžejní.

Ptala jsem se svého "egyptského" mimozemšťana, který mimochodem nemá vůbec egyptské jméno, jeho pravé jméno tu psát nebudu, jak to s ním teda je, jestli mi tak jako třeba nekecá.

A on mi na to řekl, že je u této planety dlouhodobě a že tu už v podstatě bydlí a je to tu jeho domov, tato sluneční soustava, že je to celoživotní projekt. Že není pozemšťan, že se narodil na jiné planetě, ale tady už v podstatě žije a je tak úzce spojen právě s touto podzemní skupinou zasvěcenců, že už je víc "pozemšťan", než "mimozemšťan", ač je prakticky mimozemšťan a skutečně je součást GF, ale je zkrátka "Tarra pobočka GF", jsou jen jedna sekce, která dále samozřejmě podléhá dalšímu vyššímu vedení GF, což je obrovská organizace a oni jsou jedna místní klika této organizace s jistou mírou nezávislého rozhodování.

Jinak, co se týká Amenti, tak tam je Galaktická federace mám dojem pouze několikrát naznačena, ale není jasně definována a zařazena.

Myslím si, že GF není ve své podstatě špatná organizace, ale že má skutečně i nějaké temné škraloupy na minulosti, že není jen svatá a svatá a že její působení na této zemi mělo i své stinné stránky, které se snaží současná generace GF napravit.

Celá realita této organizace je určitě velice složitá, jak život sám.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter