Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Nevěrné hry
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 21.5.2003 (18:37:33), v časopise 30.6.2003


DeadKennedys (Občasný) - 21.5.2003 >

"Rozhovory typu “Máš mě ještě rád?” “Ale mám.” “A máš mě rád, nebo mě miluješ?” či mužova výtka, že nechce džus z ledničky a ženina reakce “Tak si ho dej do mikrovlnky,” dobře postihují atmosféru vztahu, z nějž se vytratilo původní okouzlení, a v němž se oba dostávají do pochybností o budoucnosti. "

 

Tahle pasáž mi opět skřípe, používání citací z filmu v recenzích je dost náročná disciplína.

 

Jinak polemika s řetízkem : Jako slohovou práci studenta střední školy bych tedy recenzi neoznačil. Spíš na mě působí dojmem "promo článku". Sám se od podobného stylu snažím poslední dobou odpoutat, byť za tím bohužel na úkor kvality ... ale to je vedlejší. Oplatka píše dle mě recenze dobře, ale často hodně nudně, není tam nic co by člověka nakoplo ... Ale přečti si recenze v kulturních rubrikách novin, tenhle styl nyní docela frčí a pokud se chce psaním živit je myslím na dobré cestě. A časem se třebas oprostí i od suchařiny :o)


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli DeadKennedys
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter