Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci V ložnici (drama s nepříliš šťastným koncem) z kolekce Ptákoviny
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 28.11.2003 (16:48:00), v časopise 4.12.2003
další v kolekci>


Ika (Občasný) - 2.12.2003 > Re: Yfča ... Děkuji za připomenutí literární teorie.. :-) ale i za Tvůj názor. Máš na něj plné právo. Samozřejmě, že nejbližší možné vysvětlení mé kritiky je nasnadě..."nepochopila záměr autorky, která chtěla poukázat na typické chování mužských...". Máte právo si to myslet a já Vám jej upírat nechci..
Jistě, i toto téma patří k životu, tak proč je satiricky neztvárnit ? Ale tak nějak mi přijde, že hrabání se v intimním soukromí kohokoli druhého je pod úrovní kulturního člověka, ať už tím ukazuje na jakékoli nešvary jiných.Když takto budeš rozebírat své soukromí, budiž...je to Tvé rozhodnutí, Tvé "výsostné území", které dáváš všanc...včetně typických literárně ztvárněných reakcí svých blízkých, ale takhle...Promiň. Mám na to prostě tento názor.
Nechtěla jsem Tě urazit, ani ostatní pobavené, jen ukázat, že se najde i člověk, který z toho nemá tak úžasný pocit a má prostě jiný názor. Díla a dílka, která se mi tady na Totemu nelíbí většinou nechávám být a nekritizuji, protože mnohdy opravdu nevím,co se skrývá "za obzorem" toho kterého vyjádření. Teď jsem si dovolila nemlčet...Vždyť na toto téma bohatě stačí Blesk, SPY a jiné akulturní braky. Proč se k nim přidávat?
Jiná Tvá dílka čtu ráda a s chutí. Tohle k nim prostě nepatří, promiň.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Ika
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 5 7 8 9 10 13 14 15 16 (16) 17 18 19 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter