Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Verdun - místo zapomnění
Autor: Jana N. (Občasný) - publikováno 22.12.2000 (23:43:06), v časopise 27.12.2000


Martin (Stálý,Redaktor) - 27.12.2000 > Před asi pěti lety jsem byl na část léta v jedné vesnické francouzské rodině. Jak popisuješ Francouze na začátku je to úplně přesné, jsou nám strašně ve všem blízcí, akorát bych řekl o něco více praštění. První, co mne tam ale upoutalo, byla jejich životní úroveň. Když jsem tam totiž jel, pomyslel jsem si, jak tam budou mít dokonalou domácnost atp..., nicméně opak byl pravdou. Většinu pozemků totiž prý ve Francii vlastní dodnes šlechta, ti zemědělci pracují, až se z nich práší a šlechtici jezdí k hradu mercedesy. Bydleli jsme v malém neohozeném domku, jediné, co měli pěkné, bylo auto, jinak dost chudoba. Možná jinde na venkově je tomu ve Francii jinak, byl jsem ve vesničce St.Agel blízko městečka Vendome.
Jinak ve Verdunu jsem nikdy nebyl, ale věřím tomu, co píšeš, je to tak všude, kde se dnes dá a je povoleno si vydělat, tam se také vydělává.
Dík za pěkného průvodce Jano, jestli někdy budu mít příležitost, rád bych se do Verdunu také podíval.
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Martin
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter