Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Kuchař, zloděj, jeho žena a její milenec z kolekce Filmové recenze
Autor: Godard (Občasný) - publikováno 15.6.2001 (01:22:49)
další v kolekci>


castanga (Občasný) - 15.6.2001 > Stačilo: "Vizuálně jedinečný symbolický snímek o krutosti, lásce, nevěře a pomstě, který spojuje zdánlivě nespojitelné do originálního celku" a potom už se to musí vidět. Jedinečný film a nezapomenutelný zážitek. Nemám moc rád, když se příliš popisuje o čem film je a ještě ke všemu se přidávají detaily, kterých je "NUTNO" si všimnout. Když jsem byl poprvé ve filmovém klubu na tenhle film, nejmenovaný filmový expert ho tak rozebral ještě před začátkem, až mi z toho bylo smutno. Kompletně např. rozpitval jedinečnou hru s barvami, kterou je film ojedinělý. Stejně to zkazil a popsal to jinak. Kdyby řekl jednu větu a sedl si, udělal by líp. Stalo se mi to víckrát kdy mi takoví "uvaděči" zkazili film. Jen snad pro zajímavost: Regionální premiéra filmu Kolja: "Již jsem ten film viděl a ještě teď se mi z něj klepou ruce. Shlédnete filmový zážitek století" Filmový klub, Lynchův film Mazací hlava: "Lynch geniálně použil nenarozené tele, které animoval jako nestvůru malého dítěte. Z tohoto později čerpali i tvůrci Vetřelce." No nezastřelili byste je!!!!!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli castanga
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter