Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Osamění Lemuela Gullivera a Juráčkova duše filosofa filmu
Autor: vabartos (Občasný) - publikováno 24.8.2005 (07:28:10), v časopise 14.9.2005


čtenář Assol - 29.9.2005 > Hrozně mile mě překvapilo, že se tu píše zrovna o Juráčkovi = v mnohém se mi zdá nedoceněný! Některé postřehy z Tvého příspěvků jsou pozoruhodné, s některými bych tak úplně nesouhlasila..ale to by bylo na dýl. .. Ostatně to, že si neuměl udělat srandu sám ze sebe se mi moc nezdá..Viděls např. "Každého mladého muže" (vím, že si za tímto filmem moc nestál, ale použil v něm několikrát Tebou zmiňované způsoby humoru..). Ale zpět ke Katovi - je také pravdou, že dobrý film by neměl být vyložitelný jen jedným možným způsobem, takže v tom Juráček vlastně také potvrzuje kvalitu filmu!!! Můžu se jen zeptat, jestli si četl jeho Deníky a případně na Tvůj názor na ně??? Mě tato kniha doslova paralizovala - a dodnes se k některým pasážím vracím moc ráda..!!! A často si říkám, že bych byla o hodně occhuzena Juráčka nečíst (a nevidět, samozřejmě!)!!!
Zdravím :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter