Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 14.11.2005 (13:20:33), v časopise 8.1.2006


Šílená svině (Občasný) - 19.11.2005 > Zdá se mi, že je to o něco lepší. Minimálně mám asi představu, o čem film je, a nemusel jsem si to příliš z textu domýšlet. Film jsem zatím neviděl, asi ani na něj nepudu. Opět bych měl několik výhrad, vesměs jde ale spíš o neobratnosti, nedostatku "fortele". Krajčo se "uplatnil" - to vypadá tak trochu jakoby se uplatnil u míchačky. "velice krásná" může být tak třeba pohádka od boženy němcové, místo slova "oznámení" (trochu to evokuje umrtní oznámenáí, úřední oznámení, důležité oznámení, oznamujeme, že úřední hodiny na obecním úřadě jsou od devíti do jedenácti 30 ap.)by se hodilo třeba slovo situace, a ta situace, která je potom, by se dala nahradit něčím jiným ap. Bylo by toho víc.
Ale pořád je to takové ibfo o filmu s vlastním hodnocením. to se mi na recenzích nelíbí. Měly by čtenáři odkrýt něco, co tuší, ale sám na to nepřijde. Formálně se psát člověk naučí velmi rychle - tedy když chce a usiluje - ale psát s dobrým nebo opravdu zajímavým obsahem, to je věc úplně jiná. Ale jak říkám, už se to blíží takovejm těm tuctovejm recenzím, v nichž jsou pisateklé přesvědčeni o tom, že jsou všichni zvědaví na to, jestli se jim to líbilo nebo ne - člověk si tudíž může z nich přečíst jen poslední větu.
Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Šílená svině
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter