Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Kristýnčiny dvanácté narozeniny
Autor: Milito (Občasný) - publikováno 18.10.2006 (14:42:19), v časopise 18.10.2006


čtenář parmenides - 6.5.2007 > Tak tomu říkám podivné hry našich osudů:-)

Milá próznička působící na mě docela příjemnou atmosférou, pokud k tomu připočtu tehdejší uvedený a věrohodný věk (a teď se trochu zpronevěřuju nestrannému hodnocení), zdá se mi to víc než dobré! Ten námět, zpracování, nálada, žádné okaté chytrákování, téměř by se tomu nedalo nic vytknout. Autor celej on si nahoře „stěžoval“ na větu o matce, která by snad nevěděla, co je osmileté gymnázium. Popravdě řečeno, vždycky si kopíruju tyhle prózy od Wordu, tam si je v klidu a bez rušivého okolí čtu a - podtrhávám věci, které mi přijdou zajímavé, vysvětlující, klíčové apod. Měl jsem ji taky zatrženou, je pozoruhodná. Nechtěl bych se uchylovat k nějakým nepěkným psychologismům, ale ta věta tam doopravdy tak zvláštně trčí, až podivno…:-)

Pak jsem si užíval a nakonec jsem měl zatrženou už jenom jednu větu – tu poslední:-) přirovnal bych to k totální proměně stylu, který otevírá takříkajíc brány dospělosti. Po všech těch teen-eskapádách téměř osudová věta, která je vážně dokonalá. Uznání.

Jinak příjemné čtení, Milčo, docela překvapila. Tušil jsem v Tobě literární kořínek:-)

S pozdravem David Zabilka
(alias parmenides ze spřáteleného literárního serveru www.pismak.cz)

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter