Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Člověk s neskonalou láskou ke svému okolí z kolekce Prchlavky
Autor: celej on (Občasný) - publikováno 8.5.2007 (14:42:29)
Pokračování>


 celej on (Občasný) - 10.5.2007 > ztratila> No hele nechci nijak napadat tvoje vnímání slova patos, ale příjde mi, že se začíná používat stejně zprovanovaně jako komerce nebo privatizace...

Jinak nechápu stejně. Tvůj postej je jak sama píšeš obecný a rada typu: Hodně číst hodně psát to jen dosvědčuje. Z toho si moc nevemu, protože sám jsem tuhle radu tady rozdával. Jenomže čtrnáctiletým. Já už jsem dejme tomu hodně četl a hodně psal. Prchlavky jsou pak jedním z vysledku toho "hodně psaní".
Pokud mi na to napíšeš, že mám dál hodně psát budu a nic se nezmění.
Tím tě chci požádat o přesnější lokalizaci problému- situační kostrbatosti, úvahy a šustění papírem. Pokud budeš mít čas a chut pisni mi i tvé chápání slova patos, to abych věděl jestli mám být uražený nebo co:)

Mizerný text jsem schávlně uvedl jako mizerný, aby jste to rovnou věděli a nebáli se kritizovat. Podívášli se totiž do historie tak nejoblíbenější a nejdiskutovanější próza je ta mizerná (třeba moje nej mizernost - Milenci a mor) a pak členů zdejší déčkovací mafie - ale ta už je ostatními hodnocena váhavě(důkaz je poslední práce stanislava)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli celej on
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter