Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Člověk s neskonalou láskou ke svému okolí z kolekce Prchlavky
Autor: celej on (Občasný) - publikováno 8.5.2007 (14:42:29)
Pokračování>


ztratila (Stálý) - 11.5.2007 >

Jak už jsem vysvětlila v předchozí reakci, moje vnímání slova patos v tomto případě diskutabilní samozřejmě je. Navíc – já patos (podobně jako klišé) úplně nezavrhuju, jde jen o to, jak se s ním pracuje.

Moje rada byla samozřejmě obecná, ale tenhle text (jako ostatně další věci, které jsem od tebe četla), na mě působí nevypsaně. Křečovitě, šroubovaně, šustí papírem.

To platí i o tomhle textu. A nejde ani tak o tu výchozí situaci (která může být i zajímavá), spíš o zpracování. Všechny ty mělké myšlenkové pochody hlavní postavy… A proto si myslím, že bys měl hodně číst a hodně psát. A třeba spíš číst…

Navíc – v próze prostě věk většinou hraje poměrně výraznou roli. Vedle empatie a jazykového citu potřebuje autor i nějaké zkušenosti. Samozřejmě existují i výrazní čtrnáctiletí autoři a velmi špatní padesátiletí grafomani…

S tím mizerným textem sis asi trochu dělal legraci, protože na Totemu se děje leccos, ale že by se někdo bál kritizovat… J Z historie se mi vybaví výborné povídky zirael, Sklenářovy texty (minimálně průměrné), v žánru zajímavé věci Rony Rubinek a z poslední doby text Patrika Linharta, potom třeba Luk Malér, který má taky hodně do sebe. Jinak, protože jsem byla několik měsíců pracovně skoro mimo, nevím, kdo ej momentálně členem déčkující mafie. Že by to byl stanislav se mi nezdá. Poslední komiks, kreslený jeho synem mi přijde roztomilý.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ztratila
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter