Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Virtuální realita Života
Autor: romann (Občasný) - publikováno 19.9.2001 (08:36:19), v časopise 26.9.2001
Svět je možno dosti přesně vyložit celkem známými pojmy. Myslíme si, že život vznikl náhodou, ale přitom jsme schopni matematicky a fyzikálně přijít na to, že to není možné. Přesto se mnoho lidem líbí, dokonce i mnoha vědcům, protože je to pohodlné.
Předně je nutno se seznámit se s tvůrčí představivostí. Zavřete oči a zavolejte “pes”. Většině lidem se objeví pěkný psík, nebo dokonce několik různých psů, některé znáte, jiné ne. Pak si nechejte vytvořit psa s šesti nohama. I když takový neexistuje, také se vytvoří a vy můžete s překvapením vnímat barvu jeho srsti a hladit ho. Někteří mohou slyšet i jeho štěkot. Kdo to vytváří? Kde se bere ten váš dosti dokonalý procesor virtuální reality? Vytvořit něco takového na počítači by jistě šlo, ale dalo by to hroznou práci.
To, co jsme udělali, byla vlastně autohypnóza. Není jen na obrázky, ale umí ovlivňovat opravdu vše, i měnit náladu i názory, tlak krve nebo rychlost růstu vlasů.
Jak to souvisí se světem? Co když vše jsou produkty Dokonalého Procesoru, jemuž můžete říkat Absolutno, Bůh nebo jakkoliv jinak? Vždyť stačí aby řekl “Budiž ...” a už se to tvoří. Ne v čase, protože On si může vytvořit čas i dějovost, jako vy jsme si mohli vytvořit představu psa, aniž jste kdy nějakého měli.
Proč to On, Velký Neznámý, dělá? Zkuste se vžít do Jeho postavení! Může Vše, nemá žádný cíl, ani žádného protivníka, co tedy dělá? Co byste dělali vy na Jeho místě? Projevovali byste sami sebe, ne? A to také On dělá. V hinduismu se tomu říká Líla, božská Hra.
Náhoda tedy neexistuje, vše souvisí se vším. Každý další zkoumání vás přivádí k netušeným myšlenkám, nemusejí být ovšem správné. Co z toho ještě plyne pro běžného člověka? Že si nikdo nemůže dělat co chce. Ani On ne, protože má Svá pravidla, jež nemůže překročit. Vše je pro Něj známé, může ovlivnit cokoliv podle nich a to také dělá.
Věčný život je po krátké úvaze nikoliv zbožným přáním věřících, ale holou realitou pro každého. Není konec, protože nebyl ani počátek. Existuje jen Věčnost, Nekonečnost a Dokonalost a to, že to nechápeme je jen jedna z Jeho nekonečna možností Projevu. I náš vývoj opravdu asi začal v nejvíce omezeném projevu, v minerálu a přes svět rostlin a zvířat jsme došli do sféry lidí a budeme dál pokračovat výš a výš. To by vysvětlilo možnosti hypnotické regrese a progrese. Nakonec vše je Jím, Jeho obrazem!
Jak si tohle všechno prověřit? Stačí přepnout vnímání, vstoupit trochu výš v hierarchii k Němu a podívat se z nadhledu zcela novým pohledem. Nazvat tu činnost můžete jakkoliv. Je známa od pravěku a různými slovy se popisuje ve všech náboženstvích. Kdo toto pochopí, může mu to velmi usnadnit vývoj, kdo to odmítá, donekonečna bude poznávat jak to je.


Poznámky k tomuto příspěvku
romann (Občasný) - 14.2.2002 > vnímání není víra, naopak. Utrpení v tom je, ale to je v každé tvorbě, Martino.
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter