Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Personal Jesus
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 13.4.2006 (10:48:19), v časopise 23.6.2006

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > mmiiaa> nema problema! ;)
seš přažská? kafe s Tebou by bylo zajímavé a jistě fajn, i kdyby nebylo hnacím motorem předání grafiky ;)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.4.2006 > Mishka> Miško, jsem zlínská, takže 400km od tebe...do prahy jezdím často, mám tam spoustu přátel, například Ewonemho:) a hlavně sestru....akorát teď se budu soustředit na státnice, které mě červu...takže do prahy se chystám o prázdninách minimlně na týden...tak to se jistě potkáme:))
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 14.4.2006 > HNUS!!!
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.4.2006 > čtenář> hah..kreténe:))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > mmiiaa> na anonymy kašli, nelze brát vážně nějakého zakomplexovaného chudáčka, co se neumí podepsat a píše výkřiky tohoto typu! ;) (BTW oběhl více příspěvků, nejen můj a zoufalé výkřiky podobné;)
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 13.4.2006 >

víš co? začínáš mě jako pěkně štvát! Jak si dovoluješ být takhle aktivní a ještě k tomu mít úspěch co?

:) Ne, teď vážně, trochu mi to připomíná, jak říká Hermit, že on si ne něčem leží, má nožku přes nožku a vychutnává si okolí a ještě si tou vrchní nohou klepká do rytmu nějaký pohodový písně :)) Suprovně si zrušila pozadí u té staré fotky. Jinak no, co ještě říct, povedlo se:)

a hele na tu výstavu chci taky pozvánku


Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > Balcarka> jééé, děkuju, vážně mě to těší a nakopává!
poslední dny je tady na mě pár lidí opravdu hodných a k té výstavě mě snad i dokopete! ;)

já totiž tvořím tyhle věci pro sebe, ráda je předhodím pak na Téčku, ale tím to končí, větší ambice s nimi nemám, většina přátel ani neví, že kromě webů a prostě profesních věcí tvořím i něco takového "jen tak".

a na nějaké výstavy jsem neměla až do teď pomyšlení. jsem si říkala "proč?!".. mám na to? a proč to ukazovat takhle někde na zdech světu? chci to?

a když teď vidím, že by to lidi potěšilo a rádi by přišli mrknout, začíná mě to zajímat.. :)

díky! Tobě pozvání zašlu samozřejmě! ;)


<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 14.4.2006 > Mishka> 

Koukam ze mas dost podobne uvazovani jako ja... :-)

Jdi do toho, mas na to!!! Jsi jen prilis skromna...

Jsi osobnost a mas lidem co rict, takze podle me neni co resit... budu drzet palce  :-)


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > Zuzzz> Ty jo, lidi neblaznete! Na me musite pomalu a ne vsichni tak nejednou a tak lichotive! ;)
Díky, od Tebe to fakt beru jako hodně velkou poctu!
<reagovat 
FleeOne (Občasný) - 14.4.2006 > Nádhera, opravdu skvělá práce. A vůbec co jsem se zde rozhlížel, všude spoustu překrásné grafiky, natolik mě to ovlivnilo, že se nemůžu podívat ani na design tuby od zubní pasty, otevřít časopis... další věci které mě obklopují. Spoustu jich vytvářeli renomovaní autoři, designéři bez kousku invence, větší hloubky... tady je toho moře a v podstatě jen pro nás o nás
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > FleeOne> óó, te je tedy názor! ;)

no, on "komerční" design má docela pravidla a málo kdy a málokdo se má odvahu vymknout... ale já s tím extra problém nemám... ale po tom co zmastím nějaké ty "usedlé" komerční věci, jdu se vyventilovat na tyhle moje volné grafiky ;)

<reagovat 
Petr Štech (Občasný) - 15.4.2006 > ...gdyby měl na palci ještě takovou tu úmrlčí cedulku jako maj v márnici se jménem atd. tak.... :o)))) HODNĚ skvělé je to..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jeremy (Občasný) - 13.4.2006 > nemam slow, máš nějaký temný období? Perfektní atmosféra, je to jak vyšitý pro nějakej doom metalovej band.No jo nezbývá než znovu smeknout, tudíž smekám a klopím zrak.....................  
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > jeremy> temny obdobi?! v tvorbe porad, ale jinak vubec! naopak se mam skvele, jsem plna energie a optimismu.. kdyz mi je opravdu ouvej, tak posledni, co muzu delat, je tvorit depky ;)

ja tyhle temnosti proste rada! optimisticky zarici slunicka na 100 zpusobu proste neumim, i kdybych byla sebestastnejsi! ;))
<reagovat 
 jeremy (Občasný) - 13.4.2006 > Mishka> tak to je O.k., mám to podobně, i když mi je nejlíp nakreslim vždycky peklo
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > jeremy> :) ja si myslim, ze nejses zadny maniodepresar, co tvori bubaky a temnosti..

me to proste tvorit bavi, tyhle temne styly me nejvice oslovuji, "jde mi to" = citim se tam pevna v kramflecich, neco jineho mam potrebu vytvorit jen vyjimecne, treba kdyz ma kamarad depku, tak mu vytvorim slunce atd., ale jinak radeji ty temnosti...

tezko ale vysvetlim tady lidem, co me osobne neznaji, ze jsem jinak vesely optimisticky a energicky clovek a zadnou schizofrenii, depresemi atd. netrpim! ;)
<reagovat 
 jeremy (Občasný) - 13.4.2006 > Mishka> to je přesný, pamatuju si jak jsem byl minulej rok na mlatě u Pavla Surmy, a přišel ke mě Nik a povídá mi, že si mě takhle vůbec nepředstavoval, jelikož jsem velice družný a kort u piva, mě samotnýho na těch temných věcech baví to tajemno, čtu Meyrinka, Klímu, Poa, poslouchám temnou muziku, někdo to prostě nedokáže pochopit, že když někdo tvoří ponurý a depresivní věci nemusí být zákonitě blázen, no jsem jen a jen rád, že v tom nejsem sám, díky.Jinak setkání na mlatě u Surmy je i letos 16.6.viz. http://www.namlate.com/2006/setkani2006.htm stojí to zato....
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > jeremy> knížky "temné" nečtu, jinak hudbu temnou můžu, ale více pouštím veselejší živější věci, na NIN, Mansona a Portishead saham spise uz vyjimecne (a to mnozi asi ani nezaradi do temnych a depresivnich ;).. filmy temne taky rada, grafiky taky, ale odsud pocud ;)

vsak si rekneme, az se osobne pozname, jestli jsme depresivni bubaci ci ne! ;)
Pavla a jeho svet na Mlate bych rada poznala, pisu si do diare, uvidime, mozna budu v ten termin v teplicku u slane vody, tak uvidime, ale rada bych nektere z vas fakt poznala osobne! ;) pokud jsem tedy zvana... ;)

letim do sveta...

<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 14.4.2006 > Mishka> 

Hm... zajimava debata. Mam to podobne jako vy. Tedy kdyz jsem v pohode, tak tvorim obcas docela podivny veci typu http://www.totem.cz/enda.php?a=113267, a pak naopak, kdyz mam depky tak zas barevny optimisticky veci... mam ted zrovna rozmalovanej jeden takovej obraz.

A moje vysvetleni? Bubaci jsou v nas vsech a clovek je obcas potrebuje nejak ventilovat. Kdyz je v pohode, ventiluje je v tvorbe. A naopak. Tedy aspon tak to mam ja, kdyz jsem v haji a jsem neprijemna a podrazdena na sve blizke tak jim pak misto omluvy namaluji obraz plny optimismu a nadeje a zaroven tim zahanim sve vnitrni chmury a dodavam tak silu zit sama sobe - kdyz nevidim krasu okolo sebe, hledam ji v sobe...


<reagovat 
 jeremy (Občasný) - 14.4.2006 > Mishka>  je to akce veřejná, a Pavla znáš, takže myslim, pozvání NO PROBLEMA, nás ze Sokolova jede 5 lídí, např.KA33,chovatel Tom a největší FANTOM jedinečný PASPARŤÁK, já letim do světa příští rok C A N A D A 
<reagovat 
 surma (Občasný) - 15.4.2006 > Mishka> zváná jseš... vlastně každý koho zajímá tvorba která není zrovna dekorativní a povrchová... 16.6 v 18 hod je venissage spacák popřípadě stan sebou... taky by jsme se mohli domluvit a mohla by jsi příští rok vystavovat ty poslední věci mají hodně do sebe...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > Zuzzz> díky za zajímavý názor a support! člověk si pak fakt nepřipadá tak moc jako magor, když mu cizí lidi vykládaj na základě výtvorů, že je s ním něco v nepořádku! ;)

jistě jsou tací, co v nejhlubší depresi tvoří a na výtvorech se odráží jejich rozpoložení, u mě to ale tak určitě není.

když se fakt děly věci, které se mnou zamávaly (takové ty tradiční, co vykolejí každého), poslední co bylo, byla chuť a vůbec schopnost sedět u poče a tvořit.
to bych nevytvořila ani nic veselého. když mi je psychicky ouvej, doma nevydržím, natož sedět u poče.

nejvíc právě tvořím, když jsem plná energie, elánu, optimismu, štěstí... a lezou ze mě stejně "temnoty" ;)
až budu chtít veselý obrázek, jistě ho taky zvládnu (už jich tu pár bylo.. Ostrov, slunce pro neho atd...), ale prostě mě samotnou více oslovují "težší" věci a tak je i ráda tvořím...

ale Tobě to vlastně vysvětlovat nemusím! ;)

díky za hezký support všeho druhu!

<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.4.2006 > psu> psu (Stálý) - 15.4. > Mishka> zváná jseš... vlastně každý koho zajímá tvorba která není zrovna dekorativní a povrchová... 16.6 v 18 hod je venissage spacák popřípadě stan sebou... taky by jsme se mohli domluvit a mohla by jsi příští rok vystavovat ty poslední věci mají hodně do sebe...

Pavle, diky moc za pozvani! Pokud budu v CR, rada dorazim. Majitelem spacaku, karimatky i stanu jsem, takze v tomto neni problem. ;)
K vystavovani.. diky, od Tebe to hreje extra. Za ten rok uz taky snad budu mit pocit, ze bude z ceho vybirat! ;)
Diky a snad relativne brzy navidenou! ;)
<reagovat 
Filipi (Občasný) - 15.4.2006 >
Body: 4
<reagovat 
Život (Občasný) - 17.4.2006 > Hmm.. řekla bych, že je to fakt dokonalé.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Micro (Občasný) - 17.4.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 17.4.2006 > FootFetish
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 17.4.2006 > Nemocný> :)) hm, tak to by nenapadlo! asi proto, ze jsem fetisista na jineveci nez nohy! ;))
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 17.4.2006 > Mishka> myslim, že tehdy byli hlavně přes nohy... pořád si je myli
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 17.4.2006 > Nemocný> jo taaak! ;) tak to je jeste lepcejsi! ja myslela, ze ta fotka ma byt fetis pro footfetisisty a ejhle, Dzizs a cela jeho parta byli footfetisti! ;) tak to je HC!
nohy, voda, myrha a jedem! ;)
<reagovat 
zirael (Občasný) - 19.4.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 19.4.2006 > až barokní  -teď mysim tu fotku - ne tu sochu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Honny (Občasný) - 20.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Anem (Občasný) - 6.5.2006 > super super!! prvni co me k tomu napadlo bylo slovo TEZKY - jako by se na me valila cela ta VAHA vseho. fakt uzasny :)
Body: 5
<reagovat 
k3s (Občasný) - 2.6.2006 >
Body: 5
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 14.4.2006 >

nevim kam to napsat, ale chtela jsem jeste uplne mimo rict, ze zacal vychazet novy casopis FotoArt a na obalce jednoho vydani je fotka co tu byla prezentovana kobou Braunovou, docela by me zajimalo jestli je koba autorem. Vzhledem k tomu, ze si smazal vsechny prispevky tak predpokladam ze se tu uz nevyskytuje. Kazdopadne ta fotka vypadala opravdu pekne a tady docela silene. Dokonce tam bylo cele portfolio autora i s jeho portretem. Videli jste to nekdo?

Omlouvam se Mishce ze sem trosku timto dotazem zneuzila jeji obrazek


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > zabicka> odpoved je jednoducha a tady:
http://www.totem.cz/enda.php?a=131401
http://www.totem.cz/forum/read.php?f=5&i=448&t=448

Identita Koba Brounova smazala sice sve prispevky, ale to vis, ze je tu dale mezi nami! ;)
<reagovat 
 čtenář Iveta - 9.6.2006 > zabicka> Ahoj žabičko, prosí tě, mohla by jsi mi poradit, kdo vydává časopis FotoArt? Hledala jsem na netu, nikde ani slůvko, pouze ve tvém příspěvku je zmiňován. Chtěla bych darovat předplatné tohoto časopisu k narozeninám a nevím, kde začít. Díky za odpověď. Iveta
<reagovat 
Elvan (Občasný) - 10.6.2006 >
Body: 5
<reagovat 
g morr (Občasný) - 8.7.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 10.7.2006 > Nálada...
Body: 5
<reagovat 
berusia (Občasný) - 22.8.2006 > tak to je sekec mazec
Body: 5
<reagovat 
Acheron (Občasný) - 22.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
kvileni (Občasný) - 17.11.2006 > tohle je parada!
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter