Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ranní probuzení
Autor: Nicole (Občasný) - publikováno 11.2.2002 (10:05:02)
Zachumlám ti polibek
na krk do chmýří
dokud se noc se dnem
nad ránem nesmíří.

Dech konejší víčko spící,
jež v návalu tepla vstane,
ospale si párkrát zívne,
boj se spánkem neustane.

Pak obklíčím ústa svými rty
laskám je: Už se proberte!
Slova se s tichem něžně perou:
"Dobré ráno, Roberte!"


Poznámky k tomuto příspěvku
Gavrik (Občasný) - 27.2.2002 > o)) Tak tomu říkám, milá Martino, vyjádření DÁMY!-) Narozdíl od jiných, které si na ni jen neúspěšně hrajou!:-)
Respektuji tvůj názor a klobouk dolů a květinu k tvým nohám!:-)
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 27.2.2002 > Rezi, nemíním s tebou mluvit soukromě, nestojíš mi za to. Cokoliv mi napíšeš, zveřejním, protože to nejsou slova ke mně, ale jsou to slova s nadsázkou "veřejného činitele", zdejšího redaktora...! Mám to udělat?
Tak jako tak tě upozorňuju, že jakoukoliv další tvou privátní sprosťárnu už uveřejním bez tvého souhlasu a zpětně, poetko!:-)
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 27.2.2002 > Rezi, pokud budeš pokračovat v psaní privátních, nenávistných a sprostých dopisů na mou adresu, pak je bez dalšího upozornění tady zveřejním. Tím, že jsi redaktorkou Totemu, tě nepovažuju jen za privátní, ale svým způsobem "veřejnou osobnost", která by měla mít zodpovědnost za utváření mravního i uměleckého prostoru zde a každý má právo vědět, jakáto mravní a umělecká osobnost ho chce utvářet. Ber to tedy jako moje poslední upozornění - nepiš mi soukromě, nebo cokoliv mi napíšeš, zveřejním.
<reagovat 
Rezi (Občasný) - 27.2.2002 > Hm vyhrožování? Ale ale, co to. Sprosťárnu? Jedinej, kdo je tady sprostej a hlavně, kdo nasadil úroveň a laťku týhle konverzace, jsi byl Ty. Přečti si to. A jestli sis náhodou nevšiml, tak to byla slova určená Tobě. Jako redaktor se mám vyjadřovat jen k dílům a Tvoje výpady už s tímto dílem, pod kterým jsou, dávno nesouvisí, proto jsem Tě soukromě žádala, abys mi dal pokoj.
Nějak Ti unikají souvislosti.
Takže Ti to říkám jinak. Vyhrožuj si jak chceš, jen tím ukazuješ, co se v té Tvé hlavě skrývá.
A pokud nechápeš žádost, aby sis své komplexy, problémy a nevím co ještě, vyléval někde jinde.A když Ti nestojím o to, abys mluvil se mnou soukromě, tak proč si mě bereš vůbec do pusy?
Jen ubožák, když mu dojdou argumenty, je sprostý a napadá. Díky, že si všem ukázal, co jsi zač.
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 27.2.2002 > Drahá, vyhrožuju jen tomu, koho se přece jen trošku bojím, to ale není tvůj případ:-) Pouze tě chci zastavit a ostatně - sebe taky. V zájmu všech ostatních. Záleží jen na tobě:-) Mně nebude vadit pokračovat, bude-li to třeba. Mě neukřičíš, jako všechny ostatní, s tím nepoočítej!-)
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 27.2.2002 > Gavrik. Tak to se mi líbí, když ty tu řveš o jedovatosti a urážkách. A co tvé kritiky, jakým způsobem ty jednáš s autory o tom si tu štebetají vrabci a každý si to může přečíst, to z čeho obviňuješ Rezi je jako sebekritický výkřik tvého ega, že ty zas jenom tak laškuješ, aby ses nenudil?
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 27.2.2002 > Print. Tak s tím souhlasím, že si vyměňujem názory a ne urážky. A rozohdně se rozcházíme v pojetí Freuda, co a jak řvát do světa. Nejsem proti tomu, aby se láska a štěstí řvalo do světa,
jen ať se řve, je to krásný, mně se akorát nelíbí, když se řve levnou bulvární formou, dáváme jí tím punc hollywoodské epizody.
Tím nemyslím, tu báseň ,ale formu omáčky, která se tomu dala.
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 28.2.2002 > Tak jsem konečně objevil, kde se nachází "kauza Gavrik vs Rezi" - tady. Gavrika mám rád, čte mě a i se mu občas něco líbím, čemuž se vždy rád podivím, Rezi mě občas pekelně vytáčí tou svou sebejistou kritikou a dalo by se o ní asi debatovat ALE!!!!!!! To jak o ní, Gavriku, píšeš, jak jí urážíš, a to fakt hustě odporně, to není vůbec důstojné a Rezi má pravdu, že když, tak setne dílko, ale neuráží, alespoň aobvykle lidi, jako to, a hodně odproně, děláš teď tady ty jí! Já na ní taky často nadávám a posílám jí někam, ale teprve díky tobě jsem si teď uvědomil, jak moc by my ty její poznámečky chyběly a že na Totemu má zatraceně význam právě proto, jaká je! tvé urážky, při vší úctě, jsou odporně nefér! Brrr. (Snad se nesnížíš k tomu, že se vrhneš teď na mě a budeš dštít plameny na mě za její obhajobu, za kterou si skálopevně stojím...)
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 28.2.2002 > Uff, teď jsem napsal sáhodlouhé povídání, co si myslím o sprostém gavrikově urážení rezi a odeslal to a ono se to nezobrazilo, co to? tak těch 50 řádků zkrátím na pár. Je sprosté a nefér, jak, gavriku, lidsky urážíš Rezi, ona kritizuje obvykle díla, neuráží lidi a ač i mě kolikrát těžce nasere, mám ty její poznámky rád a hodně by my chyběla!!! Nic osobního, toť můj názor.
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 28.2.2002 > Tak jsem konečně objevil, kde se nachází "kauza Gavrik vs Rezi" - tady. Gavrika mám rád, čte mě a i se mu občas něco líbím, čemuž se vždy rád podivím, Rezi mě občas pekelně vytáčí tou svou sebejistou kritikou a dalo by se o ní asi debatovat ALE!!!!!!! To jak o ní, Gavriku, píšeš, jak jí urážíš, a to fakt hustě odporně, to není vůbec důstojné a Rezi má pravdu, že když, tak setne dílko, ale neuráží, alespoň aobvykle lidi, jako to, a hodně odproně, děláš teď tady ty jí! Já na ní taky často nadávám a posílám jí někam, ale teprve díky tobě jsem si teď uvědomil, jak moc by my ty její poznámečky chyběly a že na Totemu má zatraceně význam právě proto, jaká je! tvé urážky, při vší úctě, jsou odporně nefér! Brrr. (Snad se nesnížíš k tomu, že se vrhneš teď na mě a budeš dštít plameny na mě za její obhajobu, za kterou si skálopevně stojím...)
<reagovat 
Print (Občasný) - 28.2.2002 > Opakuji - bulvární se mi tato básnička vůbec nezdá - ničím. Bulvární jsou spíš "kritické" úvahy pod ní. Ale ty naštěstí se skvělou básničkou Nicole nemají nic společného. *!
<reagovat 
Čtenář - 28.2.2002 >
Body: 5
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter