Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Pády
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 22.10.2007 (09:31:05), v časopise 28.10.2007
V prvním se rodíme a seznamujeme
druhým litujeme
třetím se přibližujeme
čtvrtým míjíme a zraňujeme
pátým proklínáme jménem
šestým o něm sníme
v posledním 
  sedmém
konečně nejsme sami
nejistí tím
komu a kdo jsme.

***




Poznámky k tomuto příspěvku
 Kejchal (Občasný) - 22.10.2007 > Janele z Liků> 

Né tak to měl být spíše žert. Třeba o svém povolání také občas žertuji...

 

Já myslím, že to není pouze tvá sebereflexe, ale dá se to i zobecnit. Soudě už třeba podle reakcí lidí. V podstatě mi to přijde takové prosté, skoro až prvoplánovité a na druhou stranu tak nějak "JANELOVSKY GENIÁLNÍ". Že se v tom najde většina lidí a řeknou si - "takhle to prostě je" a hned by to dali školákům do učebnic, jako třeba zajímavého a poučného pamatováka k pádům.

 

Mi to dnes kecá, že? Ale připojím se k davu, co dává dečky. Protože jsi dobrá autorka a toto je taky dobré.

Třeba takový Vieweg také začínal jako učitel a jaký je to dnes spisovatel...
Doporučil 
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 22.10.2007 > Kejchal> ženský spisovatel, paradoxně..., třeba mě budou řadit k mužským autorům.-)...děkuji za komentář...i Kejchal má svou upovídanou...Stala se mi teĎ zvláštní věc, potkala jsem takového nenápadného staříka s károvanou taškou, potkali jsme druhého-mávajícího, ten nás vzal k sobě domů,...z jednoho se vyklubal profesor teologie, z druhého sociolog, mám slzy v očích, dvacet minut a daly mi tolik, že z toho budu žít nejméně půl roku...Mluvil tak nádherně,vášnivě o umění, jazyce... jezdí po republice a rozprodává knihy, které přečetl a zase si přiveze nové...V sobotu jsem zase cestou do Děčína potkala ženu se sklenýma očima, miluji tato nečekaná setkání, když jsme se loučily, sundala si z ruky náramek z lámané perleti a dala mi ho do ruky, perleŤ prý na lidi přivádí peníze...TeĎ mluvím zase já moc...
<reagovat 
 Fíla (Občasný) - 22.10.2007 > Janele z Liků> no vidíš a já potkávám pořád jenom samý nezajímavý blbce... // taky jsem jednou napsal něco s pádama, ale tak dobrý to určitě nebylo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 23.10.2007 > Fíla> v sobotu jsem zase slyšela Všetaty, Litoměřice, máte tam krásně, Labe vypadá skoro jako moře...V dáli Střekov...Já potkávám v Přerově jen samé mračny a mraky, lidé se tu neumí smát, jen na vše nadávají, proto raději kamkoliv jinam...a ve škole raději držím čumák za zips, z přetlaku okolí bych se zhádala...Jen co jsem přijela v neděli domů, v Tescu za mnou přišel "cikán", věštil a věštil, znáš to, pak jestli nemám a ještě si řekl kolik, před Tescem zřejmě-asi jeho dcery či vzdálené příbuzné-že mi spadla vložka na rohožku, pak mě ještě cikánsky očastovala, tak jsem si cikánsky také zanadávala, vrátily se a řekly mi, jaktože umím cikánsky, já na ně, že mám cikánskýho psa a ten, že je horší než řeznickej, samá nectnost.-)Spoustu věcí jsem se naučila přejít se smíchem, zlehčit si to, ikdyž mě někdy pěkně mrazí...Strašně mě baví pozorovat, jak jsou lidé různí, jen mě děsí, když na mě začnou vrstvit co vše četli, co viděli, poslouchali, s kým a kde... nebaví se o sobě, ale jen o produktech kultury...Paradoxně celý den většinou mlčím, to až tady mi často huba mele...
<reagovat 
 Korny (Občasný) - 2.11.2007 > Janele z Liků> Ty Tvé nadávky si umím představit, to musela být velmi zajímavá scéna...
Body: 5
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 26.10.2007 >

je legrační, když si myslíš, že jsem byl do velly zamilovaný

mě samotného to nikdy nenapadlo

čti pozorněji


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 26.10.2007 > marsyas> Že tě to ale tolik vzalo...Já odešla z Epiky, kde byl malá imperátor Medek, všichni pro něj dělali práci v redakční radě a on nakonec udělal čistku, shrábl plody jejich práce a popřel, že vůbec kdy byli pro něj něčím...Také jsme štkali, nadávali...ale tím jsme dávali jen najevo, že se nás to hodně dotklo, což jen přiloží více do ohně...Máš se povznést, navíc tady se mi zdá výživnější půda pro tvorbu...Budeš-li kdy napadat něčí intelektuální či manuální neschopnosti, zkus si o tom člověku nejprve něco zjistit...Sama jsem se k podobnému uchýlila, že jsem tě ve stejném duchu napadla, protože sexismus v příspěvcích, stejně tak v běžném životě, nesnáším. Navíc na literární server to opravdu nepatří...Pokud napíšeš autorovi, "že neumí psát, nechápe tvé sdělení, ale doufáš, že umí aspoŇ vařit", to už také mnoho o tobě vypovídá...Navíc máš nutkavou potřebu jej nazývat intelektuálem, ač se za něj nepovažuje...Poprosím tě o mlčení, oba nás ukrátíš bezobsažnému přetlačování, my dva nenajdeme společný jazyk, pro mě přemýšlíš příliš konkrétně a zjednodušeně...v kolejích zastaralého chápání údělu ženy a muže...Ale okruh svých čtenářů si zřejmě najdeš, každé zboží, má svého kupce...
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 6.11.2007 > Janele z Liků> pěkná smerš... zajímáte mě, asi se budu muset prohrabat tímto lupením...:-)
<reagovat 
hermit (Občasný) - 6.11.2007 > a báseň taky dobrá, komentáře lepší. jsi zápisník, odrazka, zrcadýlko. very fajn.
<reagovat 
Černá.mamba (Občasný) - 10.11.2007 > dobré a nové...
<reagovat 
Černá.mamba (Občasný) - 10.11.2007 > učitelku mi to tedy neevokuje ani náhodou:) pěkné..
<reagovat 
anjelik (Občasný) - 26.11.2007 > moc pěkné...mám ráda takové to "osobní dosazení" do všem známe skládačky
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 7.12.2007 >

pondělí: kdo co

úterý..koho? čeho?

středa! och, ta středa..koho čehý?

čtvrtek - kdo, co?

volámej mě v pátek

o chlebu a o sobotě?

o nedělách andělím si


Doporučil 
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 7.12.2007 > jinak
<reagovat 
pláně (Občasný) - 15.12.2007 > sklonění zlého mladého jazyka

1.- zlé jazyče
2.- bez zlého jazyčete
3.- ke komu zlý? zlý k zlému!
4.- vidím jazyče, slyším
zlato růst
5.- voláme: zlato! zlato?
pláčeme. jedeme
6.- na zlém jazyčeti
7.- zlý s kým? zlý s námi
a pánbu pryč

NEZAPOMEŇ!!
ohýbej zlá jazyčata,
dokud jsou mladá!!



(to ne já, to Gabriel Pleska v česnek! česnek!)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zirael (Občasný) - 27.12.2007 >
Body: 4
<reagovat 
čtenář jj - 13.6.2009 > snad jen bych se ohradila kvůli číslování... zbytečně to text uzemňuje. jinak velmi oslovující....
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter