Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Velehrad 4-5.VI/08
Autor: Periskop (Občasný) - publikováno 6.7.2008 (23:04:38)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 Periskop (Občasný) - 11.7.2008 > JARO> tys tam byla?
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 16.7.2008 > Periskop> Myslíš na Velehradě, nebo na poslední vernisáži, kde byl Štreit?
Doporučil 
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 16.7.2008 > JARO> no, já měl dojem, že v poředí poslední páně jindřichova vernisáž byla právě na tom velehradě... takže dotaz byl na velehrad 4.června t.r. :-)
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 21.7.2008 > Periskop> Nene, J.Š. vyučuje na SU v Opavě a uváděl tento týden výstavu jedné své studentky. Na vernisáži jeho výstavy jsem byla tady taky :) .
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 21.7.2008 > JARO> aha, tak to je jiná! :-)
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 7.7.2008 > a?
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 7.7.2008 > wandalka> ... a mozek! .-)
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 7.7.2008 > Periskop> tak proč fotíš velehrad....? když "komu se nelíbí, ten je blbej".....v tom případě je to komerce
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 7.7.2008 > wandalka> tak polopatě: jestliže je někde mezinárodní setkání tělesně postižených... je silně pravděpodobné, že se tam vyskytují tělesně postižení... jestliže jsem těmito požádán abych fotografoval, rád tak učiním... s nějakou komercí to nemá co dělat... nechápu co je pro tebe na fotografiích vozíčkářů senzačního...
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 7.7.2008 > Periskop> 

no tak to děkuju za rozhovor...dalo se to říct hned a normálně, bez předchozích dvou zpráv o gůglu a mozku....


<reagovat 
 básník nic (Občasný) - 24.8.2008 > Periskop> "všude kam běžíš, je s tebou ježíš..."
Doporučil 
<reagovat 
shoth (Občasný) - 25.8.2008 >
Body: 2
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 4.9.2008 > hezký
Doporučil 
<reagovat 
čtenář HACKMAN - 16.9.2008 > alusna prace ))
<reagovat 
Capulet (Občasný) - 3.11.2008 > Velice působivé, jen nechápu význam toho, že některé fotky jsou barevné. Já zastávám názor, že když fotoserie, tak stejná (tedy buď jen barva nebo jen BW).
Body: 5
<reagovat 
Vodnička (Občasný) - 5.11.2008 > Joj živote , není co dodat! Dostalo mě to.
Body: 5
<reagovat 
wommann (Občasný) - 17.5.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
paryb (Občasný) - 1.9.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 7.5.2010 >
<reagovat 
tuik (Občasný) - 7.5.2010 > panečku!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář literární agent - 9.5.2010 > jsi Jindrův žák? paráda, určitě by měl radost!
<reagovat 
čtenář literární agent - 9.5.2010 > Jsi Jindrův žák? paráda, určitě by měl radost!
<reagovat 
Grafik (Občasný) - 13.5.2010 > nejsem fotograf, ale vynikající - a pokud si najdeš čas a občas na Totem něco vložíš, tak to bude to ono :-)))))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jelen (Občasný) - 18.5.2010 > Přijde mi to jako snaha fotit bulharsko v čechách. Podle mě je to umělohmotný.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 23.5.2010 >

"

 
 
."

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
skold (Občasný) - 15.9.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
skold (Občasný) - 15.9.2010 > Já tuhle sérii vnímám pořád stejně silně, možná ještě silněji než předtím. Díky.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 16.9.2010 > Karel M. a Skold> dík, je fajn, že se k tomu někdo vrací, jeden má hned pocit, že to není úplně zbytečné, něco tady občas vyvěsit...
<reagovat 
Boža (Občasný) - 24.8.2008 > focení moc nerozumím takže ke kvalitě fotek nic neřeknu, ale jinak skvělé - dokážeš se dívat a zachytit všední i nevšední okamžiky.Zajímavé jsou ty protipoly - žena běžící ke karavanu a soustředění na modlitbu v kostele. Je tam toho hodně.Jinak taky věřím raději sama sobě a tyto spolky mě moc nelákají:))
Doporučil 
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 25.2.2011 > Boža> 

"...- hm; ... "věřit raději sama sobě" je možná relativně dobré, ale nemyslím si, že Ti to vydrží déle

 

 

 

než do konce tohoto Tvého pozemského života, Bože... ...tedy, ...vlatně "...božo"; ... ...

."


<reagovat 
magistr (Občasný) - 17.7.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 7.7.2008 > já si pochutnal...takle u reportážního fota mi šum taky nevadí, skoro patřičnej mi tam tak jako spíš připadá :) radši iso vejš a šum, než to pálit s bleskem (to si nějak v tomhle případě nedokážu představit), dyž neni zbytí...mluvim teda pořád o reportáži...
Doporučil 
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 7.7.2008 > Pierre Bosquet> vždyť jo... představa, že vlezu do kostela kde se modlí jeden starej pán, strčím mu do obličeje širokáč a ještě blesknu... brrrr...
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 7.7.2008 > Periskop> a veškerá nálada v hajzlu...v takovym světle mi šum připadá skoro roztomilej...jasovej teda
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 7.7.2008 > Pierre Bosquet> nálada v hajzlu a autor za idiota! a právem... mám to takhle: stejně se montuju lidem do soukromí, překračuju určitou hranici... a když mi to ti lidé tolerujou... tak je mou povinností se chovat co nejnenápadněji... a neotravovat... a používání blesku, velkejch kamer a podobnejch blbin rozhodně otravování je...
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 7.7.2008 > Periskop> jaja, proto já nikdá reportáž nenafotim, jsem moc nesmělej a nerad tu hranici překračuju, páč ji sám mám dost zavřenou...leda s nějakym ultrateletem a to by jaksi nebylo ouplně ono :)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 21.8.2011 > Periskop> Jo, lidem se montuješ do soukromí i při své kritice na totemu. Proč nejsi k jejim výtvorům stejně tolerantní jako k těm, co dřepí v kostele ???
Nebo si myslíš, že ti, co posílají své příspěvky na totem nejsou mnohdy víc postižení jak ty na tvých fotkách??
Jsi tolerantní jen proto, že jsi vidět, kdežto na totemu jsi inkognito, pod pseudonymem a naprosto bez odpovědnosti???

Hodně smutný a divná povaha.
<reagovat 
 čtenář Periskop - 7.7.2008 > Pierre Bosquet> nebylo, to už je voyeurismus! :-))))
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 24.8.2011 > Bajata> pochybuji, že by to bylo pro tebe srozumitelné, ale vzhledem k tomu, že jsem člověk trpělivý, pokusím se... s těmi v kostele (či kdekoliv jinde) se vzájemně tolerujeme, já se snažím být co nejméně rušivým prvkem pro ně a oni zase na oplátku neruší mě... s blbci a notorickými sračkaři na totemu je to holt naopak... otravují mě... zákon akce a reakce...
<reagovat 
molsslom (Občasný) - 26.8.2011 >
Body: 5
<reagovat 
molsslom (Občasný) - 26.8.2011 > DDD - mám vyčerpáno, aniž bych dal jediné, tak jen za 5 .
<reagovat 
Focus (Občasný) - 2.7.2013 >
Body: 5
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter