Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez katarze - Draculina snad po letech promine - její foto. z kolekce něžný vrah
Autor: anae (Občasný) - publikováno 10.5.2021 (20:29:20)


Poznámky k tomuto příspěvku
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> to mluvíš o sobě, ale používáš jméno magdička jo?
<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> že jsem míruzemovi naťukala 50x číslíčko, aby se tu daly číst nové příspěvky, když tu 2x totálně rozvrátil grafiku, aby se ten tvůj humus přesunul na druhou stranu, tomu se NWOčko říkat trolení jen a jen z vaší perspektivy
<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> jé, mi tam vypadlo slovíčko, teď to vypadá že mír zemi to tady graficky rozvrací, nééé, to hnuso mengele
tam mělo být
...., příspěvky, kdyžs tu ...!!!
trol je hnuso mengele anonym
A navíc NWOčko

Navzájem si připadáme takový odpudivý - NWO nemůže vystát moji osobu s Galaktcikou federací - já zas nemůžu vystát násilnýho šikanérskýho NWO pobudu

<reagovat 
 čtenář anae - 15.5.2021 > čtenář> Nemohla bys to všechno psát někam jinam? :o)
<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> A proč?
Já jsem to naformulovala a chtěla to odpublikovat.
Jenže jsem se tu dočkala nelidského pronásledování a šikany a tentokrát když vím, že to je práce redakce, tak vás tady nenechám na pokoji, dokud vás nezničím.
Měli jste mně nechat bejt, já nejsem zvědavá na vaši redakční šikanu, když vím že sloužíte NWO.
Žádnou vývěsku, že si vymiňujete psychcikou uživatelů tu nemáte.
A vy sázíte na to, že proti vám postavit žalobu je těžký a tím pádem, že si vy nelidský kurvy můžete dělat, co chcete.

Vadíš tu všem ty chcípáku.
Nemá tě rád jula, nemám tě ráda já, nemá tě rád Daneček, který poznal že jako imitáror Zenaddricha jsi rozkladač totemu,


... tak si vyhlaš řízení, kdo tě tady chce?
Vždyť jsi evidentní zrůda.
Ty vysmahni.

<reagovat 
 čtenář anae - 15.5.2021 > čtenář> Ale proč zrovna pod mým příspěvkem? Si to vyříkejte na chatu, ať už se tu hádáš s kýmkoli.
<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> ne ne jen si taky užij Bohuňku když chceš do NWO diktatury
<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> no s nějakým úchylem z redakce, pokud i teď rovnou nekomunikuju s úchylem z redakce.
Popiskám u jména čtenáře totiž díky jeho mystifikačním kouskům už nemůže nikdo věřit.

<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2021 > čtenář> .
<reagovat 
anae (Občasný) - 17.5.2021 > Je ryzí fakt, že nás kósmos ovlivňuje velice, a většina lidí si to neuvědomuje. Jsme jen přemnožená hloupoučká zvířátka - ostatní zvířátka prominou! --- Napojit se na kósmos neumím, jen žasnu nad jasnou noční oblohou plnou hvězd a tuším dobro, které k nám, pomateným, vysílá. Bůh ...!?
<reagovat 
 Čtenář - 18.5.2021 > anae> až tak hloupoučká zvířátka nejsme - jen část (větší) odmítá mystiku a etiku a to logicky vede k technokratické totalitě, jejíž leadři síly zla NWO se toho rádi chopí a pak je tu část, pro kterou mystika a etika není neznámá a chtějí přejít do vyššího civilizačního stupně, kam technokracie, ani totalita nepatří, patří tam rozvoj vědomí a učení o časoprostoru a inteligenci v něm působící.
Jedna skupina bude muset skončit.
Buď vyhrají technokratický totalitáři (což vzhledem k válce, kterou jsem zažila není pravděpodobné), nebo spirituální nadšenci a bude nový věk.
Obě skupiny pohromadě tu na tomto světě již nevydrží.
Pro jednu i druhou skupinu je řešení a vývoj té protější skupiny nepřijatelný.
Zřejmě vše vyřeší covid vaccina apokalypsa.

Imunoložka profesorka Blanka Říhová:
"Očkovat se mají mladí, zdraví i děti, nepoučitelní zemřou, je to přirozený výběr"
Třeba má pravdu kráva. Klidně radši umřu, než být ve světě s takovým odpadem, co chce technokratickou totalitu bez etiky a přírody.

A nebo pomřou právě ti vakcinovaní.
A tomu bez okolků fandim, jak paní profesorka mý smrti.

<reagovat 
čtenář Tatár sk. - 31.5.2021 >  Azda už zdravé sily -v čele s redakciou a dr. Slováčkom - už rezignovali? -chceli sme napísať ešte včera -a že by pripožděne, ale predsa?
<reagovat 
čtenář Tatár sk. - 31.5.2021 >  Azda už zdravé sily -v čele s redakciou a dr. Slováčkom - už rezignovali? -chceli sme napísať ešte včera -a že by pripožděne, ale predsa?
<reagovat 
čtenář Tatár sk. - 31.5.2021 >  Azda už zdravé sily -v čele s redakciou a dr. Slováčkom - už rezignovali? -chceli sme napísať ešte včera -a že by pripožděne, ale predsa?
<reagovat 
 Čtenář - 31.5.2021 > čtenář>  prečo sa stalo dovoláváš tej party buzerantov?
Ponúká ťa diabol?
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter