Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
PODRŽ MI RUKU z kolekce Myóza
Autor: nin-ex (Občasný) - publikováno 7.10.2003 (00:10:54), v časopise 10.11.2003

 

 podrž mi ruku

svítá

a to je důvod

 

na tlustých kůžích

střech

se zalesknul strach

 

vypadlá z hnízda

noci

volám o požár

 

z protějších domů

chlístá

rozmazanej vzduch

 

a já se před ním

chvěju

 

---

 

podrž mi ruku



Poznámky k tomuto příspěvku
nnnnnn (Občasný) - 10.10.2003 > Je to velmi krásná báseň... příjemné překvapení :-).
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 8.10.2003 >

mi to neda neokomentovat tu zaplavu nekterych skoro histerickych reakci na reakci citatele...v prvni rade si nemyslim, ze jeho jeden bod je duvod k verejnemu lynci...mne osobne je uplne burt, co ho k tomu vede a nakonec nemelo by to byt jedno vsem? (krom nin-ex samo) divim se, ze se tim nechate tak vysroubovat...mam dojem, ze ani ti, co se ohaneji tim, ze citatel nehodnoti basen, ale cloveka, se taky neudrzeli a nehodnotili ciste basen, ale nechali se unyst tim, ze jde o skutecne prozity pocity a navic pocity cloveka zavislyho na drogach, nez si da po ranu ranu...takze podobna vytka neni na miste, si myslim...na me taky basen zapusobila hodne, ale nechci hodnotit z trucu nebo s pocitem kolektivniho vitezstvi nad jednim chudakem, kterej (at uz z jakejchkoliv pohnutek) sel ‘proti proudu’...

 

k basni:

hodnotim to, ze prestoze nevim z vlastni zkusenosti, jak se clovek v takovy situaci citi, mam pocit, ze nin-ex se povedlo ty pocity dobre vyjadrit, pac jsem z toho mel pocit fakt hnusnej :-)...navic nam nenuti tezky udel fetakuv ani desne odvazanej (nebo naopak dobrodruznej a na hrane) zivot v nejaky fetacky komunite (z toho vseho mi beha mraz po zadech), ale celkem nenasilne a silne v nekolika malo slovech ty pocity dokazala vypsat...a za ty tlusty kuze strech :-)

 

uz jsem kecal dost a ted muzete lyncovat me :-) ja se budu chabe branit a davat vam prostor vynadavat se...citatel (a vsechna jeho ja) uz si uzil svy a me uz to nebavi cist...je to uz trochu nudny...mam dojem, ze se zacinate opakovat a to napadani nikam nevede...he?

 

asi placam, protoze nevidim uplne do vasich vztahu, ale i v takovym pripade plati treti odstavec :-)...a druhej...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 8.10.2003 > peetea> 

díky, už mi taky přijde, že to stačilo. :-)

 

nedivím se ale těm reakcím, protože já jsem z písmáka odešla m.j. kvůli tomu, že mě fakt nebavily ty neustálý osobní výpady. a šup - už je tady čitatěl, kterýmu dáš u něčeho míň bodů a on prská, že mu schválně kazíš průměr, napíšeš negativní kritiku a už v tom vidí spiknutí - a tak to druhej den takhle vrací... jestli bylo víc lidí znechuceno těma znova a znova uměle vyvolávanejma "válkama" a odešli sem v přesvědčení, že tady se hodnotěj texty a ne něčí morálka, chápu, že je tohle nadzvedlo. byl to totiž čitatělův snad tisící výpad v tomhle stylu - a tak je ta reakce adekvátní.

 

čitatěl rozhodně není žádnej chudák lynčovanej kolektivem, i když se neustále snaží se do tý role vmanipulovat: ostatním buď podsouvá, když před jeho dílama pochvalně nemručí, že se na něj spikli, nebo útočí osobníma poznámkama - a když se ostatní brání, už se cítí jako ten ublíženej a čistej, kterýmu ty pornografové, smažky a přízemní hrubiáni nerozumí... je zřejmý, že to dělá naprosto nevědomě a nevinně, ale nevidím důvod, proč bych se s tím měla neustále střetávat.

já bych to bejt tebou vůbec neviděla tak dramaticky, nikdo mu nic tak strašnýho neřekl a hlavně - on se taky zrovna nemazal s tím, jak já cejtím ty jeho slova...

a to množství lidí - když mě něčí poznámka zarazí tak, že mám potřebu na ni reagovat, tak to udělám i přesto, že se ozval už někdo přede mnou... nic divnýho...

 

děkuju všem, kdo se vyjádřili... čitatělovi už snad je jasný, o čem to je, netřeba se v tom víc patlat...

 

tvůj dojem, že ostatní taky nehodnotili ten text ale to pozadí je doufám mylnej, soudím podle dřívějších reakcí na písmáku, kde to byla moje snad nejúspěšnější věc, i když jsem ten název vysvětlila až hodně dodatečně pár lidem... :-)

 

 


<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 8.10.2003 > peetea> 

čitatělova poznámka zmizela, předpokládám, že ji smazal, takže už není o čem - bezva.

 


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.10.2003 > peetea> 

Peetea, dávám ti zapravdu, v tom vyšroubování, místo aby ho ignorovali, taxe z něj můžou posrat. Někdy mi připadá, že až nebude, budou si ho muset vymyslet.

Na druhé straně je čitátěl demagog, kerýho pohledat - tim myslim, fakt nebezpečnej, pod slupkou objektivity ti začne řikat polopravdu, míchá skutečnost s názorama a se lží, dovede vyhmátnout tvý citlivý místo, tam tě kroutit, přitlačit povolit, zas víc.

To, co řiká sou hovadiny, ale já nejsem ochoten věnovat tolik času jemu.

 


<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 8.10.2003 > nin-ex> :-)) nojo...reklo se toho dost...az moc...chtel jsem spis rict, ze vsem pomuze, kdyz se na podobny zalezitosti vykaslem (nezastavam se citatele jako osoby, ale svatyho klidu na Totemu tzn. srani na takovy trapny potycky :-)...navic si myslim, ze tobe to muze byt taky fuk...prumer 5 je hezka vec, ale neni to jediny orientacni meritko kvality basne...myslim, ze te lidi ctou dost a tim padem ti jeden jednobobek muze bejt u pr...
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 8.10.2003 > peetea> no ty body mi fakt jsou u pr., mě nasrala ta poznámka... přesně tak, příště ignorovat. howgh. :))
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 10.10.2003 > peetea> promiň, že pokračuju, ale tohle bez reakce nechat nemůžu... prej lynčování :
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 10.10.2003 > nin-ex> :-) mne se prece omlouvat nemusis...chapu, ze se branis...ten lynch byl lehce nadnesenej a vadilo mi spis to hromadny vozeni se...
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 7.10.2003 >

speciálně pro čitatěle:

mohlo by to bejt klidně i o člověku, kterej zaslechne tuhle hlášku z vedlejšího pokoje, kde je třeba někdo, na kom mu hodně záleží, a dívá se z okna a ví, co se děje vedle, a cítí to, co jsem napsala... UŽ ROZUMÍŠ?


<reagovat 
 čitatel (Občasný) - 9.10.2003 > nin-ex> speciálně ňiń-ex: odposlechnutost v hledisku propagování drog nic neřeší, to co není básní řečeno jsou jen spekulace k zakrytí skutečných úmyslů, takže rozumím .-)
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 10.10.2003 > čitatel> 

dnes jsem se zranil
abych viděl jestli ještě cítím
soustředím se na bolest
jedinou věc která je opravdová
jehla trhá díru
to starý známý bodnutí
snažil jsem se nenechat to všechno přiblížit
ale pamatuju si všechno
co se to ze mě stalo?
můj nejmilejší příteli
každej koho znám
nakonec odejde
mohl jsi to mít všechno
moji říši nečistoty
nechám tě srazit k zemi
přinutím tě trpět
nosím svou korunu ze sraček
na křesle lhářů
plnej nedodržených úmyslů
nemůžu to napravit
pod skvrnou času
ten pocit mizí
jsi někdo jinej
jsem pořád právě tady
čím jsem se to stal?
můj nejmilejší příteli
každej koho znám
nakonec odejde
mohl bys to mít všechno
moji říši bahna
nechám tě srazit k zemi
přinutím tě aby sis ublížil
kdybych mohl začít znova
milión mil odtud
i would keep myself
našel bych cestu


<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 10.10.2003 > čitatel> 

nejde mi sem ten text vložit, ale zajímalo by mě, jestli bys považoval za propagaci drog i text od Nine Inch Nails - Hurt. ten je totiž naprosto nejblíž tomu, jak to cejtím já.


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 10.10.2003 > nin-ex> 

Napsala jsem předlouhou kritiku - a neodešla - zmizela někde na vlnách.

Ano, rozumím tvému textu, i tomuhle, přestože jsem drogy nebrala. Ale dokážu vycítit, jaké to je - právě na základě tohohle textu. Prostě to existuje. Není třeba si zakrývat oči. Nemyslím si, že by si kdokoliv, kdo si tohle přečetl, řekl: Hurá, jdu to zkusit a píchnu si.

Právě naopak. Copak se někdo bude holedbat tím, že má korunu ze sraček, a že je v těch sračkách po kolena?  A jako jsou úhledné slečinky s notovými destičkami pod paží, v skládaných sukýnkách, co jsou tak sladkééé, tak jsou dívky, jako byla moje neteř - tak planoucí v těch svejch divnejch divokejch hábitkách a koženejch botičkách a barevnejch vlasech, která planula, a pomalu zkomírala. Ale zkoušela žít, jak jen to šlo. Hergot.

 

Mimochodem, tvůj text jsem ani P. nevnímala jako milostný - ale protože neznám hantýrku, vnímala jsem to spíš jako volání o pomoc - touhu po něčí blízkosti v tom marastu, který cítím a prožívám.

Doufám, že už tohle odejde.


<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 10.10.2003 > ouvej> Děkuju ti, mě mrzí, že reaguju a nedokážu se ovládnout, jak jsem si předsevzala, ale před chvílí jsem si uvědomila, jakej mám z těch čitatelových slov pocit - jako ze slov někoho, ke komu bych se přišla přitulit, jenom abych někomu řekla, že je mi teskno, aby to sdílel se mnou, a ten člověk by mě zhnuseně odstrčil, že pořád chci jenom sex...
<reagovat 
čitatel (Občasný) - 7.10.2003 > o čem tohle je ? místo polibků si šlehnout, prý silná báseň... slabost je to, nic víc
Body: 1
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 7.10.2003 > čitatel> 

LYRYKU, NEZKLAMALS  - Už tehdy na Písmáku ti hnulo žlučí - viz Nesu těžce a nelibě těch 5 výběrů a 26 tipů. Myslím, že báseň je jaksi nadhodnocena, ale netroufám si zaplétat spor s odborníky, pro něž jsou mé argumenty blábolivým vzduchem .-) Nakonec báseň je to elegantní a snesitelná...

Tenkrát jsi ovšem báseň považoval za milostnou, tak byla aspoň elegantní a snesitelná.

 

Když se ptáš o čem to je, tak o bolesti a o strachu, o ranním pohledu z okna, o strachu z toho za nima. I o párvteřinovým strachu si šlehnout.

 

Jestli v tom vidíš nějakou propagaci, tak jsi totálně vedle. Ale strašně moc.

 

A myslela jsem, že tu hodnotíme zpracování textů, ne témata. Kdybych tam nějak zakomponovala, že teď jsem šťastná a takhle už rána netrávím - přidal bys bod? Co to je proboha za hodnocení, to snad nemyslíš vážně? Tady nejsi mezi svejma shiny happy people na Písmáku, tady nemáme povinnýho kladnýho hrdinu etc.

 

Bane, kecám, zklamals. Nevěděla jsem, že máš tak zvláštní způsob kritiky.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


<reagovat 
 Flegmatik (Občasný) - 7.10.2003 > čitatel> Slabost je být zaujatý a dát jeden bod velmi dobré básni...
Body: 5
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.10.2003 > čitatel> Tak, tak. Hodnotíme poezii, nikoliv osobu autora. A báseň je opravdu dobrá. silná výpověď.
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 7.10.2003 > čitatel> Čýťo, vyndej si to už z tý žíly, jsi trapnej pokrytec...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 7.10.2003 > čitatel> milý,
jsi dost nekonkrétní.
ok, nevíš, o čem je báseň: můžeš o tom přemýšlet, můžeš se zeptat autorky (ostatně napsala ti to už)... alebo sa na to možeš vysrať.
místo polibků si šlehnout, píšeš dál: to je tvoje interpretace básně? myslíš, že toto ti autorka skrzevá text doporučuje? nebo to doporučuješ ty? nebo si myslíš, že je to lepší? nevím, nenapsals mnoho, proto se tě ptám... taky bych mohl napsat" o čem ten tvůj kometář je?" a prdnout ti jeden bodík... kam to chceš? na kozy?
a nakonec, co je slabost? báseň sama? šlehnout si místo polibků... nebo je to dokonce tak, že v básni musejí být polibky, aby byla dobrá? lyrická báseň ze života utonulých také nemůže být dobrá? a ze života černocha? a ze života smažky? dobrá báseň může bejt i o píchání do prdele – a přitom jsem to ještě nerobil.
jestli je slabost šlehnout si, a ne se olizovat, budiž – nevypovídá to nic o kvalitě textu samého. a konečně: právě ta záměna, právě to, že držení za ruku, teda věc lásky, polibků a těch věcí okolo, že tady znamená kurva něco jinýho, to je ta pravá tečka, která mě přibije k zemi.
nechtěl jsem ten text chválit podruhý, tuším jsem to urobil na písmáku... ať se tady zas vyřádí jiní. tož nýčko demonstrativně... (ale ten text si to zaslouží tak jako tak)

Body: 5
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 7.10.2003 > Flegmatik> 


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 7.10.2003 > nin-ex> 

Hele nin, ty nemáš někdy pocit u nějakýho díla, zvlášť u toho, který by si vlastně měla napsat sama, určitou žárlivost? Já jo. JENŽE teď jde o to, co s tím  provedeš.

Lyryk, Krytyk, čitatel, další nick bude asi Pytlik s tím provede to, že to nekonkrétně shodí. "Proč sem leze?", zní otázka. "Protože mu na Písmáka nikdo nechodí. Koukal jsem na počet přístupů dnes a před rokem a dával jsem si bacha, aby jedno nebyla neděle a druhý středa, projel jsem si takhle pár dní a světe div se: Čtyřikrát míň přístupů. Koukneš na díla a je to ZOO, až na pár spíš ne Pražskejch výjimek, který si tak drží po hromadě.

Tomuhle se musíš zasmát - lehce hořce - s lítostí nad ním...

Vlastně se mi to líbí - pomalejší, silný do sebe zapadající obraty - trochu mi přišlo, že kleslo napětí v dvojverši Já se před ním chvěju.
Body: 5
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 7.10.2003 > stanislav> 
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 8.10.2003 > g_morr> díky moc - a takovou lyryckou báseň ze života utonulých, tu bych si fakt ráda přečetla
<reagovat 
 čitatel (Občasný) - 9.10.2003 > nin-ex> nin-ex: jistěže jde o propagaci drog, báseň celkově obhajuje únik od reality k dojmům, nabízí jakoby "rovnocenné" a jaksi nevyhnutelné řešení, "podrž mi ruku"; nepovažuji to za řešení, navíc se mi hrubě nelíbí ta lež, kterou se na Písmáku báseň tvářila jako milostná, pokud jsme totiž v pojetí autorky všichni prosťáčci, není důvod a zájem přijímat od kohokoliv pomoc v té situaci, tady se závislost oslavuje a romantizuje srovnáváním s láskou, využíváním jejího vyhrazeného kanálu; nejde vůbec o osobní kritiku, zanedouho to bude snadno dokázáno, protože mi sice argumenty nechybí, ale čas bohužel ano, takže jistá srovnávací studie, několika zde současně uveřejněných básní se rodí pomaleji, než bych si přál, a ta tvoje tam bude, potom můžeme diskutovat, tady se jen snažím poukázat na tvoje bludy; nakonec tě chci poprosit, nesnižuj se na úroveň toho, co kritizuješ, tvrdíš, že hodnotíme texty a ne člověka, v odezvách pod mými básněmi, ve srovnání s takovým Průserem_mračen, se to jaksi s tvou spoluprací nedodržuje; jenom lžete, protože argumenty nějak neumíte .-)
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 7.10.2003 > Luk Malér> 

Já s tímhle nějaký ukrutný problémy nemám..

To už je poněkolikátý, co jsi něco přesně vyhmátnul u mých věcí - jako nikdo - to chvění jsem převalovala na jazyku sem a tam, ostatní slova jsem vyprskla snáz...


<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 10.10.2003 > čitatel> 

1. TOHLE je podle tebe propagace drog???? Lyryku, tobě už fakt není pomoci!

To je tvoje bludný přesvědčení, že každej text musí bejt agitka, kde tady vidíš jaký obhajování, oslavu nebo romantizaci?

 

2. Jestli jsi to doteďka nepochopil, tak naprostá většina mých, hlavně nerýmovaných, věcí je na tohle téma. Jakej z nich máš poci? Oslavy?

 

3. Ty silný slova jako lež si nech. Báseň se nijak netvářila, to, že sis ji nějak interpretoval, je tvoje věc. Nikde jsem netvrdila, že je to báseň milostná, navíc jsem to několika lidem vysvětlila. Těm, kterým jsem to chtěla vysvětlit.

 

4. Kde tam proboha vidíš srovnání s láskou?

 

5. "Podrž mi ruku" je naprosto nejvšednější hláška v určitý situaci a prostředí. Mohlo by tam bejt místo toho třeba já nevím "Rozdělej to celý" nebo "Dávej si to pomalu" - chápeš to už konečně? (Nemůžu za to, že ti v hlavě ta ruka secvakává jenom s láskou, mně by zase nenapadlo říkat "vem mě za ruku" takhle kostrbatě.)

 

6. Já z nikoho prosťáčka nedělám, narozdíl od tebe, kterej neustále někoho podceňuješ. Viz bod 8.

 

7. Co myslíš tímhle?  pokud jsme totiž v pojetí autorky všichni prosťáčci, není důvod a zájem přijímat od kohokoliv pomoc v té situaci

- kdo je prosťáček? proč?

- jakou pomoc v jaký situaci?

tam se o něčem takovým mluví?

 

8. Á vida - už jsme u toho - odezvy pod tvými básněmi. Takže tebe se dotklo, že jsem napsala, že mi jistá tvoje báseň nepřipadá vydařená. Všimnul sis taky, že ve stejnej den, jsem ti něco jinýho pochválila? Jestli mě nadchnul nějakej text od Průsera_mračen, tak mě nadchnul ten text. Nepodsouvej mi svoje domněnky. (pro tvoji informaci: Průser není žádnej Standův příbuznej a dokonce se s ním vůbec neznám)DODATEČNĚ PŘIDÁNO: aha, už chápu, já jsem vyjádřila pochybnosti o chápavosti blondýny - to se ale nebavíme přece o kritice, o hodnocení, ale o reakci na jinou kritiku, která taky byla jenom hláškou na standu a ne něčím věcným k textu. Demagogu!

 

9. Nikdy jsem žádnou svoji báseň nehájila tvrzením, že to někdo nepochopil, protože to dost často je zoufalý tvrzení, když někomu dojdou argumenty. Teď ale jasně vidím, že to je u tebe problém od samýho začátku. Víš naprostý hovno o tom, jak to mám já s láskou. Naprostý hovno o mých názorech, o mých zkušenostech s láskou, o hloubce těch zkušeností, o mým vnitřním ustrojení. A naprostý hovno o tom, jak to souviselo s mým braním. Nemáš právo mi podsouvat nějaký postoje a urážet mě řečma o lhaní. Kdyby šlo čistě o ten text, o jakejkoli text, tak to nechám bejt. Ty mi tady ale přisuzuješ věci, který jsem nikdy nedělala, kterýma pohrdám. Vůbec ničemu nerozumíš, jestli tady vidíš oslavu. Vůbec NIČEMU.

 


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.10.2003 > čitatel> Nedal by sis se mnou koláček??
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.10.2003 > čitatel> Když ti řeknu Dáš si se mnou někdy jointa, je jasný, že já budu kouřit a navádím tě k tomutéž... Když si přečtu Podrž mi ruku, nevztáhnu to na sebe, že si mám s někým zafetovat... nevím proč... prostě si to přečtu a řeknu si hm, pěkně blbý pocity, to máš teda fakt smůlu, jestlis tohle někdy zažila... ale nevidím v tom to oslovení, že bych do toho měla jít s ní, naopak spíš varování, že je to ujetý... A cítím v tom možná i volání o pomoc...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.10.2003 > nin-ex> Ňíňule, co blbneš? Jsou lidi, jjichž názory se zabývat je ztráta času minimálně - a ty ještě do toho dáváš adrenalinu jak náš nároďák v mači o postup. Vyser se na něj a nevodpovídej mu. Je to chudák a chce trpět, tos řekla přesně. Jako ve škole: Seroutka se furt do někoho sere, pak mu dá někdo držky, von běží za pančelkou a řiká, jakej je to hajzl a ukazuje všem, jakej ten druhej je hajzl. Paxe se sere do druhýho, ten na něj sere, seroutka to zkusí podruhý potřetí, ale pak vottáhne a de prudit třetího. Nechovej se jako první, chovej se jako druhej.
<reagovat 
 čitatel (Občasný) - 10.10.2003 > Kelly> olé. Kelly, to je argument, který mi umožňuje souhlasit. Ano, jde o hranici mezi výzvou a svěřením se. Asi je čas se nin-ex hlasitě omluvit. Je to pravda, že báseň se svěřuje, ale nevyzývá k fetování.

nin-ex: Mýlil jsem se, odpusť mi zde mou nesmlouvavou tvrdohlavost.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 10.10.2003 > Luk Malér> jest tak. ten chlapec to chce... a nasírá se postupně i do lidí, který se mu snad jen náhodou připletou do cesty, viz HáDé! pod jedním z průserů_mračen. nechme ho vykysat. konečně - sliboval nějakou "srovnávací studii" (ss), to bude jistě jiná bžunda, pak jistě bude možné s ním laškovat tam (pro zájemce, já to tuším nebudu), netřeba si srát & nechat srát pod sebe. zvlášč pod svoje texty z nějlepších... ty pak díky tomu trochu zanikaj a je to škodex.

Kelly: jestli je to s tym koláčikom propagace drog, vezmi radši mě, se mnou bude věčí sranda...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.10.2003 > čitatel> Jo, tohle beru...
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 10.10.2003 > čitatel> 

Já nevím, říkám si: drž hubu, už se do toho nemíchej, ale přece jen: Copak se ti to Nin nepokoušela vysvětlovat celou dobu? Copak její argumenty by neměly být ty nejlepší?

Taková tíha z toho všeho. :-(


<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 10.10.2003 > čitatel> Na tyhle demonstrativní omluvy ti kašlu.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.10.2003 > g_morr> Jasně g-morre. Navrhuju domluvu: všichni mu budeme odpovídat: Pal vocať hajzle a a nic víc. Vono ho to přestane bavit. A nebo se mu smát do očí.
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 10.10.2003 > Luk Malér> 

Pokud se někdo naváží do mejch osobních věcí, cpe mi, že mám nějaký postoje a tak, tak se bohužel nedovedu furt smát.

ale jak hráli Alice In Chains - When I am down and blue, rather be me than you... přesně...


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.10.2003 > nin-ex> Chtěl tě rozhodit a povedlo se mu to. V klídku - příště jen: "Pal vocaď hajzle!!!!!!!!!!!!!!"
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 6.11.2003 > KV :o)
<reagovat 
Rickenharp (Občasný) - 10.11.2003 > opravdu hodně hodně silná a taky pěkná !! :o)
Body: 5
<reagovat 
jafa (Občasný) - 29.2.2008 > Tohle je jediná báseň z Totemu, kterou umím zpaměti.

Už skoro rok se snažím pochopit ten pocit... proč je tam "volám o požár"? Nebyl by výstižnější opak - uhašení?

Autorka už tady asi není a nebude, škoda, moc by mě zajímalo, jak to myslela.
<reagovat 
 Čtenář - 29.2.2008 > jafa> chybí mi ta holka
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter