Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Město
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 11.6.2001 (00:06:06)

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Goffy - 30.11.2002 > Dost dobry.
Ten stin si chytl. Je to fajn.
Body: 5
<reagovat 
g morr (Občasný) - 7.10.2005 >

Ano. díky Naty a jejímu výběru do desítky. Výtečnej kousek.

Možná bych měldát na twilighta, protože jeho vkusu věřím. Ale pro mě to má kouzlo. Možná je to kus nějakýho naivismu v tom, kterej mě nutí odevřít sérce a mrsknout sem bůr.


Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 9.2.2006 > líbí
Body: 5
<reagovat 
lindgren (Občasný) - 11.6.2001 > myslím, že je to Helsingborg.....proto je to tome tak pěkný.......
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 11.6.2001 > I když by se to rádo tvářilo jako Francie, je to Malá Strana :)
Kurnik, Hudson, ještě chvilku a začnu si tě kupovat...
Body: 5
<reagovat 
Vea (Občasný) - 11.6.2001 > Pěkný, jenom ty auta mi tam moc neseděj, místo nich bych tam brala nějakou drožku ;))
Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 11.6.2001 > Je mi dost protivné se vyjadřovat k aquarelu, ale co bych pro Tebe neudělal. :c) Malinko Ti v některých místech havruje perspektiva, ale tam kde si toho nikdo nevšimne *c) Barvy celkem dobrý, ale ještě by sis malunko měl srovnat stíny.
No jako začínajícímu školáčkovi: za jedna :c)
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 11.6.2001 > No teda ! :)
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 11.6.2001 > Vea : Je mi to jasný :-) TH
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 11.6.2001 > farda; linda : Na malou stranu sem potřeboval před chvílej :-).......dyžtak je to Lisabon ...kuk
<reagovat 
Martina (Občasný) - 11.6.2001 > Pěkný . . a je na prodej.....:o)
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 11.6.2001 > martina : už má vlastníka....třeba příští :-)
<reagovat 
čtenář Martina - 11.6.2001 > Škoda Hudsone...!...:-(
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 11.6.2001 > To je zdarile! Jde ti to. To ze ti nekde uletela perspektiva? Kasli na to, neni dulezite, je to naivni malba se svym vlastnim charakterem nikoli technicky vykres...ta auta jsou OK, maluj to co vidis. Az se na to nekdo podiva za 50 let, tak to bude zrovna tak nostalgicke, proc menit scenu, je to dokument doby.
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 11.6.2001 > Vea: ty auta fakt neseděj, ony stojej na kolech, jak už to tak dělávaj, pakliže jim někdo neukradne kola...
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 11.6.2001 > Gino : Tady se za tu perspektivu stydím protože to není ještě z reálu....je to úvodní stránka tý knížky od Toma Hilla.....reál bude.....bude....snad už brzo :-)
<reagovat 
čtenář Jana - 11.6.2001 > Mně se to líbí. Pokud začínáš, podle toho cos napsal, zřejmě se učíš.
Pak máš talent!
Body: 5
<reagovat 
westfood (Občasný) - 25.6.2001 > mě to přijde pěkný
Body: 5
<reagovat 
Majka (Občasný) - 25.6.2001 > Hezké. Mě to také napoprvé svou barevností těch domů připomělo také Francii...A moc se mi líbí to slunce :) je to moc pěkné, na dobrou náladu :)
Body: 5
<reagovat 
westfood (Občasný) - 26.6.2001 > omyl, mě to příjde celý skvělý.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 26.6.2001 > To je akvarel :-)
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 16.7.2001 > Pěkné,pěkné,fakt pěkné...
Body: 5
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 16.7.2001 > Odkud znáš Helsingborg?!
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 22.7.2001 > Tož kurňa,nemožu sa na to vynadívat...je to fakt very nice.Nechceš mně ten obrázek darovat?!:))
<reagovat 
čtenář Indian Jones - 26.7.2001 > hmmmmmmm, hmm, je to divné, jak omalovánka pro děti.......

<reagovat 
čtenář Indian Jones - 26.7.2001 > Líbí se mi ta silnice......
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 1.8.2001 > Morbid:Jasne ze bych tiho radvenoval,ale tobudesmuset nejdrivzabit ty viskoho abys dostalaty visco :-)
<reagovat 
Bernini (Občasný) - 11.8.2001 > hmmmm
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter