Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Nečekané odhalení prastaré pravdy, které se mladému romantickému básníku stalo osudným. z kolekce Milostné
Autor: garcon (Občasný) - publikováno 18.6.2001 (00:56:11)
další v kolekci>
V úžasu hned ztrácím hlas,
když zachvějí se tvoje rty,
a ďáblům plamen zhas.

Mefisto, to bylas' ty!


Poznámky k tomuto příspěvku
R.Samildanach (Občasný) - 18.6.2001 > Kromě toho, že to máš zase blbě zařazený do rubriky, tak používáš děsně starou myšlenku a snažíš se jí reprodukovet jako vlastní. Navíc neoriginálně. Takže sorry:
<reagovat 
garcon (Občasný) - 18.6.2001 > Hele, Samildanachu, jsem tu novej, tak mě pouč. Kam mam zařadit tenhle text, když ne do "poezie"?


Souhlasím, že to je stará myšlenka — Bibli a Fausta jsme četli všichni — ale neřek bych, že bych ji reprodukoval neoriginálně. Jestli mi nehodláš prozradit, odkud jsem to "vykrad", tak mě nepruď. Proto tady nejsem. Připoj ksichtík, napiš "nelíbí" a jdi se vycpat. Nikdo tě nenutí, abys to čet.

Kdyby ses obtěžoval přečíst si aspoň název, třeba by ti došlo, že se k "odhalení prastaré pravdy" docela veřejně přiznávám.

(nic ve zlym, ale kdybych to napsal ve verších, mohl bys mě nařknout, že to mam špatně zařazený a úplně neoriginální ;-)
<reagovat 
fénix () - 18.6.2001 > mě se to nezdá zas tak špatný.
<reagovat 
čtenář krokous - 18.6.2001 > Samildanach je asi nejak moc "zkusenej poeta..." Ta jednostrana kritika neni moc objektivni, Dobra a dost dost NOVA myslenka je ze mefista je vlastne zenska! Poroucim se...
Body: 5
<reagovat 
fénix () - 18.6.2001 > líbí se mi to. A o čem, proboha, tady všichni píšou? nejzákladnější pravdy jsou staré. my můžeme přidat jen svůj pohled na věc. nové pravdy nepřicházejí najednou, když je někdo napíše do několika veršíků. potom to jsou jenom výmysly. pravda tu je. záleží jen na tom, jak se o tom píše.
Body: 5
<reagovat 
Buick (Občasný) - 18.6.2001 > Prima
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3 4 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter