Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Třpyt
Autor: sibyla (Občasný) - publikováno 9.7.2005 (14:03:26)

Třpyt

 

 

 

 

Tento pocit lze jen těžko slovy vyjádřit. Věčnost ...

 

Objetí, polibek, pohlazení. Dalo by se to k tomu možná připodobnit. Ale není to ten pocit. Ten pocit je, že jsi všude. A stále.

 

Pluješ v nekonečnu a v prázdnotě a máš vše a vše znáš. Můžeš dělat cokoli. Ale protože můžeš, tak to neděláš. Jen jsi.

 

Není to láska, není to nenávist. Je jen věčnost. A možná, že ani ta ne.

 

Ten pocit. Pokud to nezažiješ, jde to velmi těžko popsat. Ten prostor, rozměr, hvězdičky jsou všude kolem Tebe i v Tobě. Ta záře a světlo a ....

 

Ten pocit vzniká uvnitř Tebe a můžeš ho ovlivňovat. Nevzniká nikde jinde. Jen Ty rozhodneš co se stane.

 

Ten pocit se dá vyvolat, kdykoli budeš chtít. Je to úžasné. Je to mimo tento čas a rozměr. Nejde to slovy popsat. Není to ale závislé na nikom jiném než na Tobě.

 

A není to ani láska a ani nenávist. Tato slova nic neznamenají. Jsou to jen slova.

 

Splynutí a nekonečnost. Ten báječný pocit. Možná, to jednou opět zažiješ.

 

Nevím kdy, ale věřím ...

 

Věř také.

 

 

 

 

 

                                                                                              Dana Angels



Poznámky k tomuto příspěvku
Život (Občasný) - 9.7.2005 > Moc se mi to líbí. Dává to ten pocit.... tedy když člověk chce :)
Body: 5
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 9.7.2005 > Děkuji. :-)))
<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 10.7.2005 > slovama se takový věci jen rozmělňujou... tenhle text mi moc nedal.
<reagovat 
čtenář p74 - 20.7.2005 > pěkné ale emmet má pravdu s těmi zájmeny - ne že by činily text prázdným, ale otravují vážně na každém kroku. Zejména ono TO. Jako by do mně pořád někdo šťoural prstem a vlastně mi nechtěl nic říct.
A hlavně pozor na "to k tomu" (bez tamtoho) - za to by tě češtinářka u slohovky popravila velmi nepěkným způsobem.

Hodnocení: příjemné počteníčko
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 22.7.2005 > čtenář> Díky. Na zájmena si dám pozor. Také už jsem zjistila, že musím dělat korekci. Psala jsem to co jsem cítila a pak už jsem to neupravovala. Tak díky za tip. :-)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 10.7.2005 > prázdný text se pozná podle přehršle zájmen :-)
Body: 3
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 10.7.2005 > Emmet_RAY> Děkuji. Snažila jsem se vyjádřit svůj pocit při spojení s vesmírem. Proto název třpyt - vesmírný třpyt. Ohledně zájmen, no nevím, je to přeci úvaha. Ale děkuji, příště se nad tím zkusím zamyslet. Ovšem v hlubších textech se mohou někteří nechytat, to chápu. :-))
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 6.8.2005 > Emmet_RAY> No, já jsem ale nikdy netvrdila, že vše se líbí všem. Někomu se to líbí, jinému ne. Ty máš sice dobrou stylistiku, ale ... to taky není všechno. A já se ničím neutěšuju... :-)))- Píšu co cítím. Že to Tobě přijde prázdné mě nevadí....
<reagovat 
 blok (Občasný) - 20.7.2005 > sibyla> velice inspirativní, třpyt, jas, měkká bílá vítající a zvoucí, nemůže pochopit někdo, kdo je mělký a pak se vymlouvá na zájmena..
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 22.7.2005 > blok> Moc děkuji. Potěšilo mě to. :-))) Díky.
<reagovat 
Kyra (Občasný) - 13.3.2006 >

prostě....nemám slov.....jen to, že se t jemně ale velmi hluboce dotýká mých citů.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 14.3.2006 > Kyra> Díky moc. :-) Tohle je moje už starší dílko, ale mám ho sama taky ráda. :-)
<reagovat 
Lola (Občasný) - 30.3.2006 > nevím proč, ale když jsem to četla, tak jsem se přistihla, že se nad tím usmívám...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 31.3.2006 > Lola> Tak to mě moc těší...:-) Píšu pro lidi...:-)))
<reagovat 
Věza (Občasný) - 4.11.2008 > věřit je důležité....   :-)
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 5.11.2008 > Věza> To máš pravdu. :-)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 17.4.2009 > "
."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tajemství (Občasný) - 28.4.2011 > Moc pěkný, jen si nejsem jistý, že věřit je vždy to dobrý. Ale jinak se mi to líbí ;)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 29.4.2011 > tajemství> Díky, tohle je moje starší práce. :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter