Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Skrz z kolekce Schwiizer
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 12.7.2005 (09:33:57)
další v kolekci>






undefined





Poznámky k tomuto příspěvku
xmark (Občasný) - 12.7.2005 > Osobně podobné průhledy můžu. Kompozičně dobrý balanc mezi vodou a nebem a zajímavý kontrast mezi sloupy vlevo a vpravo. Nejlepší jsou ale ty echt studené barvy.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.7.2005 > xmark> děkuji, už jsem se bála, že je to fakt naprostý průser pro všechny (jen ne pro mě) :)
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 12.7.2005 > Jednou jsem něco podobnýho fotil a tady zveřejňoval, a nesetkalo se, ohlas nebyl.
Teď, z vnějšího phledu, mi to připadá takové trochu silové. Něco jako zakaždoucenunajítextrazáběr.
O technice nemluvím (koho zajímá? na to jsou ostatně specializované servery).
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.7.2005 > Strážce_majáku> diky za nazor. ja jsem s tim docela spokojena. a myslim, ze vetsina chce udelat zaber "jinak". nekdo skace po sedadlech ve vlaku, jiny se plazi v rakosi, treti natira modelky prouzkama atd.
proste aby to nebyla nuda, clovek zkousi neco jineho, nebavi ho po ste to cvaknout stejne...
jak dopadne vysledek, je uz ale jina... :)

<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 12.7.2005 > Mishka> Pravda. Taky to může být určitá fáze, před dalším posunem vpřed :-)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 12.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 12.7.2005 > mě to přijde dobrý ... osobně největší průser těhle krajinek vidím v tom, že jejich skutečné kouzlo vynikne až ve velkých formátech, min. 30x40 ... mám tu na zdi krásný výhled na Matterhorn 60x80 a když je chvilka, vychutnávám si každý detail ...
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.7.2005 > MPosp> děkuju za názor. jj, je pravda, že některým fotkám a výtvorům obecně velký formát prospívá obzvlášť.
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 12.7.2005 > Krásný průhled ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 12.7.2005 > Kdyz jsem to videla poprve, melo to cerne pozadi a nebyly tomu videt okraje, coz me u tebe docela prekvapilo... :-)
A pak na to mrknu jeste jednou a najednou sede pozadi a slusivy cerny ramecek... uz te v tom poznavam :-)
Na tom cernem pozadi mi to prislo zajimavejsi, takhle to na me s tim rameckem a popiskem dole pusobi trochu pohlednicove, ale je to zajimavej a peknej pohled, takovej bych si koupila :-)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.7.2005 > Zuzzz> jj, vsimava... byla to stejna verze, jen pozadi bylo cerne, takze to splyvalo, ale nebyla jsem si tim jista a po chvili jsem to zmenila na pozadi sede, takze ramecek "vylezl" :) dik.
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 12.7.2005 > Mně se to líbí. Úhel pohledu i barvy.
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 12.7.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
TomasW (Občasný) - 12.7.2005 >

jo ... líbí.. nemám co vytknout

 

 

možná...ale nic:)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.7.2005 > TomasW> neboj, sem s tím "možná..." :)
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 12.7.2005 > evokuje mi to ,,obři,, takové pohledy se mi líbí.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.7.2005 > buryzon> jo, jo, je to průhled mezi Obry. ;)
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 13.7.2005 > uz jsem na to prisel, je to hodne sugestivni. koukam na to uz 3. den. ono je to vazne trapne, jak jsou vsechna tvoje dilka kvalitni...jako ze maji uroven...no, jako dycky..
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 15.7.2005 > atmosféru jsi chytla...
Body: 5
<reagovat 
Uncle eF (Občasný) - 15.7.2005 > dobré.
Body: 5
<reagovat 
gongey (Občasný) - 15.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Goblich (Občasný) - 15.7.2005 > tohle je dost dobre, myslim ze tomu taky dost pomohla jpeg komprimace - ma to svuj efekt :D
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.7.2005 > Goblich> ne ne, to zrno atd neni zasluhou komprimace! covece, nevybavuju si vlastne obrazek, kteremu by komprimace kdy pomohla. ;) bud je vytvor dobry a pak cim lepsi kvalita, tim lip (zustanou barvy, kontrast, ostrost...) nebo je spatny a tam ho uz zadna (ne)komprese nezachrani ;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter