Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Hamlet na Britanicu z kolekce to je ta otázka
Autor: veršoun (Stálý) - publikováno 13.7.2005 (10:05:07)
další>

Hamlet na Britanicu

aneb

Škádlivá recenze filmu Ohrožení / Zkáza Britanicu

 

Nejde mi to do kebule. Už od dětských.

Nemohu to odpustit scénáři filmu.

Nemohu se nijak smířit s ignorantským režisérem.

Naposledy se vždycky pohádám se všemi, kdo při opakovaném sledování památné střihačské scény sedí vedle mě.

 

Větry našlehaný hrdina – jakýsi Hamlet - velitel pyrotechnické zásahové jednotky, se stává obecným ohrožením pro loď, pasažéry i své kolegy odbombovače.

 

Od teroristy - zhrzence přijímá pokyn: „Střihni červený“. Třesoucím se pohybem ruky se blíží k červenému drátku, který má bombu zneškodnit. V tu chvíli jím projde ona nepolapitelná vědoucnost okamžiku a bez jediného slova (be or not to be) střihne drát modrý. Nyní již vítězně křičí do mikrofonu na kolegy, kteří mají kopírovat jeho postup: „Stříhejte modrý“. Pomocníci v časové tísni (rozbušce už mnoho nezbývá) stříhají modrý a tím deaktivují „své“ nálože.

 

Chápete to ??? Chápete to ??? Chápete to ???

„bez jediného slova střihne modrý drát“

„bez jediného slova střihne modrý drát“

„bez jediného slova střihne modrý drát“

 

Pořád nic ? Kurvadrát !

 

Přichází chvíle Hamletova

 

Kinoautomat: (varianta - terorista pod tlakem mezinárodního společenství mluvil pravdu)

Od teroristy - zhrzence přijímá pokyn: „Střihni červený“. Třesoucím se pohybem ruky se blíží k červenému drátku, který má bombu zneškodnit. V tu chvíli jím projde ona nepolapitelná vědoucnost okamžiku a bez jediného slova (be or not to be) střihne drát modrý. Bomba exploduje a roztrhne bok lodi v místech, která nejsou kritická. S trochou černého humoru můžeme říci, že se vlastně tolik nestalo. Ještě ne. Pomocníci v časové tísni (rozbušce už mnoho nezbývá) uvažují logicky. Přerušení červeného drátu znamenalo výbuch, proto v časové tísni stříhají naopak / také modrý drát. Všichni tedy stříhají modrý a tím aktivují rozbušky. Nepřežije přirozeně nikdo.

 

Nemohu to překousnout, nedovedu se toho zbavit, potřebuji dotočit druhý díl.

Z prostředí soudní síně, kde bude neblahý úspěšný Hamlet povláčen soudní špínou za obecné ohrožení bez naplnění skutkové podstaty.

Nemohu se zbavit dojmu, že v Londýně minulý týden (a dávno předtím) stříhali drátky stejně arogantně a nedbale jako na Britanicu.

Nemohu se zbavit dojmu, že jsem anarchista.

Nemohu se zbavit dojmu, že Vám všem je to proklatě blízko řiti.

 

 

                                                                                                                12.7.2005



Poznámky k tomuto příspěvku
agovirin (Občasný) - 13.7.2005 > Falon je zas šampión:)))
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 13.7.2005 > Zajímavé
Body: 5
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 13.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Joe Black (Občasný) - 13.7.2005 > film jsem neviděl,ale tohle má nápad...
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 14.7.2005 >
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 14.7.2005 > :-))))) Má to břink.
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 16.7.2005 > škoda toho Londýna, na tenhle typ aktualizací mám fakt osypky
Body: 5
<reagovat 
Newton (Občasný) - 17.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Anah (Občasný) - 21.7.2005 > super
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 12.8.2005 > koukámmmmmmmmm
<reagovat 
čtenář Tomkk - 25.2.2014 > Tak je to tu už značně zaleželé, ale přesně to s tím "Střáhejte modrý.." mi leží také od dětsví v žaludku. :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
 
0 1 1 2 2 (5) 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 19 20 21 22 23 24
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter